Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Når du har set dig sur på ridserne, så tror jeg nu jeg ville gå i gang med at pudse som anvist. Kun på langs og stille og roligt så du hele tiden holder øje med at skriften bliver ved med at stå letlæst og med en vis dybde. Jeg tror der er plads til forbedringer uden at du ødelægger skriften.
vh
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
Hvis uret fremover skal bruges som en beater ville jeg lade det være som det er. Som nævnt er du hurtig tilbage ved udgangspunktet og du kan kun lave en polering få gange før teksten på spændet vil begynde og forsvinde.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
DonWerner Skrev:Hvis uret fremover skal bruges som en beater ville jeg lade det være som det er. Som nævnt er du hurtig tilbage ved udgangspunktet og du kan kun lave en polering få gange før teksten på spændet vil begynde og forsvinde.
Fuldstændig enig, brug uret til det, du havde tænkt dig. Og lad være med at bekymre dig om ridser, da de første allerede er der.
Hvis du så en dag vil sælge det, så skal du polere det. Så vil der også være masser af materiale, da det ikke har været gjort før.
Kim
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Kim T Skrev:DonWerner Skrev:Hvis uret fremover skal bruges som en beater ville jeg lade det være som det er. Som nævnt er du hurtig tilbage ved udgangspunktet og du kan kun lave en polering få gange før teksten på spændet vil begynde og forsvinde.
Fuldstændig enig, brug uret til det, du havde tænkt dig. Og lad være med at bekymre dig om ridser, da de første allerede er der.
Hvis du så en dag vil sælge det, så skal du polere det. Så vil der også være masser af materiale, da det ikke har været gjort før.
Kim
Det er også sådan jeg ser på det. Blot polerer eller sliber jeg heller ikke før salg. Hvis en køber ønsker et ur poleret så det ser nyt ud foreslår jeg at han bede om det næste gang uret skal til service - og viser ham et eksempel på et poleret ur.
Hvor mange der så ender med at blive poleret - aner jeg ikke!
vh baun
•