Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Er dette en redial og mangler der ikke en ramme ved dato'en?
[url]"http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=1&ItemId=2045475&ReturnUrl=http%3a%2f%2fwww.lauritz.com%2fItemList%2fItemList.Aspx%3fSTA%3d3%26FText%3domega%26LanguageId%3d1%232045475EndTagRU" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?L ... 75EndTagRU[/url]
Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg vover - under togtur til Nyborg - for at blive samlet op af en der givet ved det, nemlig Per Baun) at sige, ja det er en re-dial og ja der ville nok ha været ramme om dato. De der lidt railmaster - military style synes jeg at have set før som redials
vh
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
hannover_dk Skrev:Jeg vover - under togtur til Nyborg - for at blive samlet op af en der givet ved det, nemlig Per Baun) at sige, ja det er en re-dial og ja der ville nok ha været ramme om dato. De der lidt railmaster - military style synes jeg at have set før som redials
vh
Det ligner helt sikkert en re-dial!
Og John - Nu havde du jo også lidt at sammenligne med på togturen
Mvh.
Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg tror også på en redail...
vh Baun
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Svar: 420
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:gmt-geek Skrev:hannover_dk Skrev:Jeg vover - under togtur til Nyborg - for at blive samlet op af en der givet ved det, nemlig Per Baun) at sige, ja det er en re-dial og ja der ville nok ha været ramme om dato. De der lidt railmaster - military style synes jeg at have set før som redials
vh
Det ligner helt sikkert en re-dial!
Og John - Nu havde du jo også lidt at sammenligne med på togturen
Mvh.
Jon
Netop - og din railmaster er afleveret sikkert hos Peter. Inden jeg togede den fra København til Nyborg tog jeg lige billeder af min urkasser OG af din railmaster - hvis nu nogen skulle bobbe mig ned og løbe med bagagen nu de var ude af banken. Det er altid rart at få dem i boks igen, selvom mine ikke enkeltvis koster de store summer
vh
Øv Øv Øv
Dvs jeg kunne have set Railmasteren selvom Jon ikke var med til GTG...ærgerligt, den ville jeg gerne have set.
Nå, måske en anden gang
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
hannover_dk Skrev:Netop - og din railmaster er afleveret sikkert hos Peter. Inden jeg togede den fra København til Nyborg tog jeg lige billeder af min urkasser OG af din railmaster - hvis nu nogen skulle bobbe mig ned og løbe med bagagen nu de var ude af banken. Det er altid rart at få dem i boks igen, selvom mine ikke enkeltvis koster de store summer
vh
Hej John,
Ja man kan nu aldrig være sikker i denne verden her, men rart at vide at du kom sikkert frem og tilbage
Jeg selv er nu aldrig nervøs når jeg færdes med mine ure - dem som har mødt mig vil måske også sige at jeg ikke ligefrem ligner et let offer
Og endnu en gang tak for hjælpen!!
Mvh. Jon
•
Hans Jørgen Skrev:Øv Øv Øv
Dvs jeg kunne have set Railmasteren selvom Jon ikke var med til GTG...ærgerligt, den ville jeg gerne have set.
Nå, måske en anden gang
Hej Hans,
Du skal nok få den at se en anden gang - promise!!
Jeg havde faktisk givet John lov til at tage den på hvis han ville, men nu var det jo Chronograf træf
Mvh. Jon
•
Svar: 420
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
gmt-geek Skrev:Hans Jørgen Skrev:Øv Øv Øv
Nå, måske en anden gang
Hej Hans,
Du skal nok få den at se en anden gang - promise!!
Jeg havde faktisk givet John lov til at tage den på hvis han ville, men nu var det jo Chronograf træf
Mvh. Jon
Hej Jon
Glæder jeg mig til - jeg havde også min 2913 med, men det var kun Baun og Thomas der så den..... det var jo et chronograph træf...selvom der også var meget andet
Hvad skal der laves på 2914'eren?
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Hans Jørgen Skrev:Hej Jon
Glæder jeg mig til - jeg havde også min 2913 med, men det var kun Baun og Thomas der så den..... det var jo et chronograph træf...selvom der også var meget andet
Hvad skal der laves på 2914'eren?
Hej Hans,
Tror ikke den har fået service i 50 år, der er jo stort set ikke gået med den!!
Så urværket får den store tur, og det ved jeg, at Peter er MANDEN til at gøre
Mvh. Jon
•