Er det et redial ?
Er dette en redial og mangler der ikke en ramme ved dato'en?

[url]"http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=1&ItemId=2045475&ReturnUrl=http%3a%2f%2fwww.lauritz.com%2fItemList%2fItemList.Aspx%3fSTA%3d3%26FText%3domega%26LanguageId%3d1%232045475EndTagRU" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?L ... 75EndTagRU[/url]

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Jeg vover - under togtur til Nyborg - for at blive samlet op af en der givet ved det, nemlig Per Baun) at sige, ja det er en re-dial og ja der ville nok ha været ramme om dato. De der lidt railmaster - military style synes jeg at have set før som redials
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg vover - under togtur til Nyborg - for at blive samlet op af en der givet ved det, nemlig Per Baun) at sige, ja det er en re-dial og ja der ville nok ha været ramme om dato. De der lidt railmaster - military style synes jeg at have set før som redials
vh

Det ligner helt sikkert en re-dial!

Og John - Nu havde du jo også lidt at sammenligne med på togturen Icon_e_wink Icon_e_wink

Mvh.

Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Jeg tror også på en redail...

vh Baun
Svar
gmt-geek Skrev:
hannover_dk Skrev:Jeg vover - under togtur til Nyborg - for at blive samlet op af en der givet ved det, nemlig Per Baun) at sige, ja det er en re-dial og ja der ville nok ha været ramme om dato. De der lidt railmaster - military style synes jeg at have set før som redials
vh

Og John - Nu havde du jo også lidt at sammenligne med på togturen Icon_e_wink Icon_e_wink

Mvh.

Jon
Netop - og din railmaster er afleveret sikkert hos Peter. Inden jeg togede den fra København til Nyborg tog jeg lige billeder af min urkasser OG af din railmaster - hvis nu nogen skulle bobbe mig ned og løbe med bagagen nu de var ude af banken. Det er altid rart at få dem i boks igen, selvom mine ikke enkeltvis koster de store summer Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
gmt-geek Skrev:
vh

Mvh.

Jon
Netop - og din railmaster er afleveret sikkert hos Peter. Inden jeg togede den fra København til Nyborg tog jeg lige billeder af min urkasser OG af din railmaster - hvis nu nogen skulle bobbe mig ned og løbe med bagagen nu de var ude af banken. Det er altid rart at få dem i boks igen, selvom mine ikke enkeltvis koster de store summer Icon_e_biggrin
vh

Øv Øv Øv

Dvs jeg kunne have set Railmasteren selvom Jon ikke var med til GTG...ærgerligt, den ville jeg gerne have set.

Nå, måske en anden gang
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
hannover_dk Skrev:Netop - og din railmaster er afleveret sikkert hos Peter. Inden jeg togede den fra København til Nyborg tog jeg lige billeder af min urkasser OG af din railmaster - hvis nu nogen skulle bobbe mig ned og løbe med bagagen nu de var ude af banken. Det er altid rart at få dem i boks igen, selvom mine ikke enkeltvis koster de store summer Icon_e_biggrin
vh

Hej John,

Ja man kan nu aldrig være sikker i denne verden her, men rart at vide at du kom sikkert frem og tilbage Icon_e_wink

Jeg selv er nu aldrig nervøs når jeg færdes med mine ure - dem som har mødt mig vil måske også sige at jeg ikke ligefrem ligner et let offer Icon_mrgreen Icon_mrgreen

Og endnu en gang tak for hjælpen!!

Mvh. Jon
Svar
Hans Jørgen Skrev:Øv Øv Øv

Dvs jeg kunne have set Railmasteren selvom Jon ikke var med til GTG...ærgerligt, den ville jeg gerne have set.

Nå, måske en anden gang

Hej Hans,

Du skal nok få den at se en anden gang - promise!!

Jeg havde faktisk givet John lov til at tage den på hvis han ville, men nu var det jo Chronograf træf Icon_e_wink Icon_e_wink

Mvh. Jon
Svar
gmt-geek Skrev:
Hans Jørgen Skrev:Øv Øv Øv

Nå, måske en anden gang

Hej Hans,

Du skal nok få den at se en anden gang - promise!!

Jeg havde faktisk givet John lov til at tage den på hvis han ville, men nu var det jo Chronograf træf Icon_e_wink Icon_e_wink

Mvh. Jon

Hej Jon

Glæder jeg mig til - jeg havde også min 2913 med, men det var kun Baun og Thomas der så den..... det var jo et chronograph træf...selvom der også var meget andet Icon_smil
Hvad skal der laves på 2914'eren?
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Hans Jørgen Skrev:Hej Jon

Glæder jeg mig til - jeg havde også min 2913 med, men det var kun Baun og Thomas der så den..... det var jo et chronograph træf...selvom der også var meget andet Icon_smil
Hvad skal der laves på 2914'eren?

Hej Hans,

Tror ikke den har fået service i 50 år, der er jo stort set ikke gået med den!!

Så urværket får den store tur, og det ved jeg, at Peter er MANDEN til at gøre Icon_e_wink

Mvh. Jon
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)