Svar: 272
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Det er ok at forsøge sig lidt frem, men det er sjældent en Jubilee gør noget godt for en Rolex sportsmodel i mine øjne. Men der er jo ingen skade gjort ved at skifte lidt, så fred være med det
Vær lige obs på at du ikke skal knalde en lænke på med endestykker, der matcher en model med stifthuller, på en nyere Rolex uden stifthuller. Den er let nok at montere den, men kræver en skævbidder samt et sæt defekte endestykker, at afmontere den igen  Ud fra billederne kan jeg se det måske kan give problemer på et 116610.
/Mads
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Mads Gjødesen Skrev:Det er ok at forsøge sig lidt frem, men det er sjældent en Jubilee gør noget godt for en Rolex sportsmodel i mine øjne. Men der er jo ingen skade gjort ved at skifte lidt, så fred være med det
Vær lige obs på at du ikke skal knalde en lænke på med endestykker, der matcher en model med stifthuller, på en nyere Rolex uden stifthuller. Den er let nok at montere den, men kræver en skævbidder samt et sæt defekte endestykker, at afmontere den igen Ud fra billederne kan jeg se det måske kan give problemer på et 116610.
/Mads
Lidt sjov i gaden skader jo ikke. Nu må vi lige se hvordan det kommer til at se ud...
Og tak for advarslen
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
--
•
Jeg har været på besøg hos Klarlund, hvor det lykkedes en dygtig urmager at sætte den nyeste generation jubilee. Selv sælgeren var imponeret over hvor godt det så ud. Hvad siger I?
1 problem? Prisen: 8100,- hos klarlund. Mon det kan skaffes billigere et andet sted?
--
•
Svar: 299
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Smag og behag, men godt nok ikke lige min kop te
Det kan givet vis findes billiger på Ebay, men nye orginale reservedele hænger altså ikke lige på træerne. Så vejen frem må være at finde en nyere brugt.
Mvh
Jacob
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Hvis man ønsker sig en Jubilee lænke på sit sports Rolex, synes jeg at den skal sidde på et GMT-Master, og den skal selvfølgelig være original, alt andet vil være at ødelægge uret, og begynder man først at pille lænken af sit nye ur får man næsten altid ridser.
MVH Peter
•
Man vil ofte opleve at tingene ikke passer 100 % sammen og jeg ville ikke smide 8 k for en Jubilee lænke som nr. 2 lænke til et Sub  Og da sket ikke hvis tingene ikke spiller max sammen.
Jeg er nok også hard-core purist og må indrømme at Jubilee for mit vedkommende kun er "go" på et ældre GMT. Der giver det iøvrigt også en fin afveksling til de øvrige Oyster lænke modeller. Pt. går jeg lidt med et GMT 1675/8 med Jubilee lænke og den er også rigtig behagelig på armen
/Mads
•
Jf. flere meget negative kommentarer vedr Jubilee på Submariner, så burde jeg måske i stedet gå efter en klassisk Datejust.
Hvad får de for cirkus? Og hvad skal man gå efter så? Jeg er KUN til stål...
--
•
Øhh nu skal du jo huske at uret er dit og dig der skal bære det, så syntes du en Jubilee spiller på et Sub er det da vejen frem, frem for at lytte til smagspanelet herinde
Grunden til at folk er så negative omkring Sub på andet end en Oyster, er ren og skær historie samt det faktum at man aldrig ser et sports Rolex på jubilee/rem ud over GMT og Daytona. Dem er der så ingen der piver over, selv om de ikke har Oyster lænke
/Mads
•
|