2011 Planer
jacob jensen Skrev:Tro vi havde den ca ved sammen tid sidste år Icon_e_biggrin

Men hvad er jeres ur planer for 2011 Icon_question
og gik 2010 planen som beregnet Icon_question

Jeg håber 2011 bliver året hvor jeg lander en DSer når nu det ikke blev i 10 Icon_e_smile

Jeg måtte skille mig af med min elskede Seadweller 16600, men det kommer jeg nok over.
Min plan for 2011 er samme som for de sidste mange år: En ægte IWC Ingenieur med 8541-værk, gerne fra midttresserne.
Der er en retro-Ingenieur til salg her på siden, men det er jo ikke den ægte vare.

Ingenieurer er sjældne, så jeg vil ikke blive forbavset, hvis også 2011 bliver uden Ingenieur.
Dog, jeg har jo min lille Inge - cal. 3521 med Jaeger Le Coultre-værket cal. 899/2. Og det er jo ikke så ringe endda.

Venligst

Stefan Garvig
Jeg har vist været lidt rundt i 2010!

Dog er jeg ved at afhænde det sidste Breitling, selvom det smerter lidt! Icon_e_wink

Det vigtigste på Rolex fronten skete helt sikkert, da jeg hentede Explorer II - 1655 SH!
6-7 andre stykker er dog gået ind og ud hen over året der snart er gået!

Året blev også, Hvor jeg virkelig fik gjort noget ved interessen for vintage Omega(specielt 3 enigheden), og de nysgerrige kan jo se i min signatur, hvad det er blevet til Icon_e_wink

Panerai 2011:
2011 - Bliver nok året, hvor jeg stiller min nysgerrighed og får fat i en Panerai Radiomir - den præcise ref. står endnu lidt uklart....
Jeg overvejer Pam 183 som en start, og bliver jeg vild med den bliver den udskiftet med en Pam 190(Den med JLC 8 days powerreserve)!

Omega 2011:
Mon ikke også der sker lidt på Omega fronten - jagten på 3-enigheden bliver jo ikke helt billig, og bestemt heller ikke nem, der er ikke mange tilbage af de gode derude i den store verden!!
Den første er jo heldigvis landet og lykkedes det ikke med en af de 2 sidste jeg mangler, erhverver jeg mig nok et rigtig "Baun ur" en Constellation Pie Pan og/eller måske en Seamaster Bumper!

Rolex 2011:
Endnu uvist..... meeeeeeeeen mon ikke noget dukker op!! Icon_e_wink
Om ikke andet, så må jeg hellere finde noget til kæresten, så ikke hun føler sig alt for meget udenfor!! Icon_cool

Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Mit indlæg kommer nok midt imellem status på år 2010 og planer for år 2011. Jeg har et Rolex 5513 med mat skive på vej Icon_e_biggrin som jeg får lige inden nytår. Troede ikke at jeg skulle den vej før næste år, men det rigtige dukkede op og så bytter jeg et næsten nyt 14060m med det hele - plus penge og får et gammelt ur i bytte Icon_e_surprised Men glæder til at få en meget flot plexi Rolex sub.

Det ender nok med at jeg laver et enkelt urkøb i år 2011, men skal lige tygge på hvad det bliver. Men planen er at gå videre ad Rolex vintage vejen - måske semi vintage med en mat 16660 SD
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:og så bytter jeg et næsten nyt 14060m med det hele - plus penge og får et gammelt ur i bytte Icon_e_surprised
Icon_e_surprised Icon_e_surprised
Svar
Tukjær Skrev:
Len Skrev:og så bytter jeg et næsten nyt 14060m med det hele - plus penge og får et gammelt ur i bytte Icon_e_surprised

Hos din ven Micki Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:
Tukjær Skrev:

Hos din ven Micki Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Ja, det kunne jeg næsten regne ud.... Måske jeg skulle nuppe den så..... Er den i god stand?
Svar
Til Tukjær:

Jeg har den ikke på lige nu, men har kun brugt den i rotation med de andre ure. Der er ingen ridser - andet end efter alm brug.

Ville ikke have solgt den hvis ikke det lige var fordi jeg lige faldt for den 5513. Så det var en hård beslutning, men jeg kan jo købe en 14060m igen - fedt ur Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:det rigtige dukkede op og så bytter jeg et næsten nyt 14060m med det hele - plus penge og får et gammelt ur i bytte Icon_e_surprised Men glæder til at få en meget flot plexi Rolex sub.
Det ville jeg ha gjort 720 ud af 365 dage i året du. Nye ure siger mig intet - gamle - med deres karakteristika og historie (ofte ret enkelt .- plexi og tritium)- de virker på mig. Alle der køber nye ure skal ikke føle sig kritiserede eller hængt ud, det er bare MIN personlige hang jeg refererer til

Godt valg med vintage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Len Skrev:det rigtige dukkede op og så bytter jeg et næsten nyt 14060m med det hele - plus penge og får et gammelt ur i bytte Icon_e_surprised Men glæder til at få en meget flot plexi Rolex sub.
Det ville jeg ha gjort 720 ud af 365 dage i året du. Nye ure siger mig intet - gamle - med deres karakteristika og historie (ofte ret enkelt .- plexi og tritium)- de virker på mig. Alle der køber nye ure skal ikke føle sig kritiserede eller hængt ud, det er bare MIN personlige hang jeg refererer til

Godt valg med vintage
vh

Den 5513 er så flot i mine øjne at jeg bare måtte have den. Jeg forstår godt hvad du mener, selvom jeg stadig har et nyere Rolex -og et lidt ældre med tritium. Jeg er det seneste år gået mere mod vintage af den samme grund som du skriver.
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:
hannover_dk Skrev:

Godt valg med vintage
vh

Den 5513 er så flot i mine øjne at jeg bare måtte have den. Jeg forstår godt hvad du mener, selvom jeg stadig har et nyere Rolex -og et lidt ældre med tritium. Jeg er det seneste år gået mere mod vintage af den samme grund som du skriver.

Hvis året havde flere end 720 dage, ville jeg også gøre det disse dage. Jeg falder meget mere for charmen og gløden i en flot vintage. Desuden er der det økonomiske aspekt i det. Vintage Rolex ligger godt. Nye ure falder nok mere i pris.
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)