07-01-2011, 12:10 AM
gmt-geek Skrev:Hans Jørgen Skrev:........ Selvom det kun er på Seamaster der er forskel (på nummer rækkefølgen på drejeskiven)
Et Omega de Fyn træf ville være en rigtig god start på 2011. Måske en mulighed for at se 2914'eren men hvertfald muligheden for en masse Omega snak på højt plan
Hej Hans,
Ja jeg er frisk![]()
Mht. ovenstående er der måske ikke officielt forskel på de forskellige versioner af 2914'erne, men der er i hvert fald en ret overbevisende tendens mht. viserne.
Jeg stødte ikke i min søgen på nogen 1'ere uden at de var udstyret med den aflange tynde minut viser og "arrow head" time viseren...![]()
Jeg stødte heller ikke på nogen der havde søhesten på bagkassen.... - det så jeg først på 2-ere og 3'ere...
Mvh. Jon
Ja de gamle (Omegaer) er spændende og til rigtigt mange timers god studie. Som man siger: "in the detail lays the devil...."
Og nu er jeg ved at være rigtigt frisk til en gtg
P.S. Det med rækkefølgen på urskiven. Det jeg mente er, at på de første 2913 -1 og -2 går tallene 10 20 30 ...60 mod uret rundt. På de senere som min, går de med uret rundt...
jeg skal nok have en 2913 mere
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)