18-12-2010, 04:22 PM
hannover_dk Skrev:HG Skrev:2011 byder på bryllup i maj efterfølgende bryllupsrejse. Krydstogt til Middelhavet.Jeg synes også det er lidt synd hvis du taber interessen. Jeg forstår dig en del af vejen, men omvendt, skal din ur interesse ikke ligge i forumet alene. Herligt for dig med bryllup (anledning til et ur eller 2), krydstogt til middelhavet som for de som ikke har prøvet det- hvis det bare ikke lige bliver storm - er såååå lækkert. Vandland med sammenbragte børn fuldender, og er jo som prioriteter klare vindere over ure. Kom dog gerne med i folden igen - du har jo bacillen.
Derefter en lille forlænget weekend til vandland med ALLE vores
sammebragte børn
Nå ja det er et urforum
Jeg håber at jeg får interessen for ure tilbage i 2011
jeg har fuldstændig mistet den :-/ så nu har jeg kun
4 Seiko'er tilbage - dog er det ene helt nyt.
vh
Enig og enig.
Ens ur interesse bør egentligt ikke ligge i et ur forum eller for den sags skyld flere af dem. Men et ur forum kan være et sted at møde ligesindede. Enten kun online eller som i lille Danmark hvor det faktisk er muligt at mødes. Men ens interesse bør ligge i en selv og ikke være præget af et forum eller af hvad andre synes eller mener. Omvendt er man nok mest på fora som deler ens interesse
Hvis man synes tonen ikke er god eller der en for negativ stemning må man enten blive og kæmpe kampen eller søge andre græsgange. Et par andre steder jeg kommer brokker nogle af de gamle rotter sig over "manglende seriøse emner". Dvs der er for mange spørgsmål der har været før/er kendt samt for meget. 1: post af nyt ur 2: 47 post med kommentarer som "flot ur" "grim skive" og lignende. Jeg mener omvendt det er et offentligt forum hvor der skal være plads til de mange og de mange forskelligheder.
Der er et udenlandsk forum jeg er rimeligt aktiv i. Der har jeg dog haft en periode med pause fordi et andet medlem skrev "fake watch" eller lignende hvergang jeg eller andre rimeligt aktive præsenterede en nyanskaffelse. At moderatoren først et par gange bad om kammertonen og siden smed ham ud betød mindre. Jeg havde en periode jeg ikke skrev, højst lidt pm. Men thats life. Det kan ikke altid være rosenrødt det hele.
Men vi kan og vil ikke alle blive hængende i et bestemt forum eller interesse hele livet. Tag det positive man kan af forumet i dem periode man er aktiv.
Nå, det var mine 2kr
Glædelig jul
P.s. Tillykke med det kommende bryllup. Jeg nærmer mig det samme, dvs bryllup med kone 2.0 indenfor et par år
P.p.s. 4 Seikoer er ikke at kimse af og er allerede en lille samling i sig selv..Tema Seiko?
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)