12-02-2011, 08:26 PM
Jeg "nøjes" med en 116610LN i år...
/SK
|
2011 Planer
|
|
12-02-2011, 08:36 PM
Jeg tror at jeg går efter Panerai igen.
Enten en 1,2,4 eller 9'er i A eller BT serie. Men nu ved man jo aldrig hvad der dukker op af fristende tilbud Mvh Thomas
13-02-2011, 12:40 AM
Lidt uventet er jeg sku kommet til at byde på et Pam 288...
Kan være det er mit i næste uge... //Berg __________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that! //Berg
13-02-2011, 12:05 PM
Håber på det bliver i år jeg får mit panerai i huset
ellers kunne jeg godt finde på at købe et Linde Werdelin vis det rette tilbud kom.
13-02-2011, 12:10 PM
DanBS Skrev:ellers kunne jeg godt finde på at købe et Linde Werdelin vis det rette tilbud kom.Uden at skulle reklamere for Micki, så virker hans prisen for det LW han har til salg fair. Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic Rolex 16600 Rolex 16610LV
13-02-2011, 12:18 PM
Har godt set det men det skal ikke værer et LW 2 timer.
men enten et the one eller spidolite. Dog har Paneraiet har først prioritet.
13-02-2011, 12:20 PM
DanBS Skrev:Har godt set det men det skal ikke værer et LW 2 timer.Det er selvfølgelig også helt okay. Men det kunne jo være det lige nøjagtigt var et 2 timer du manglede God jagt. Casio DW5600
13-02-2011, 12:28 PM
Grunden til jeg er blevet lidt lun på LW, var fordi jeg et smut i Flensburg hos Peter Jürgensen
som er blevet forhandler af dem. så næste gang skal jeg da lige ind og prøve et
13-02-2011, 12:34 PM
DanBS Skrev:Grunden til jeg er blevet lidt lun på LW, var fordi jeg et smut i Flensburg hos Peter JürgensenJeg er også blevet lidt lun på dem, fordi jeg synes det kunne være sjovt med noget dansk på armen, ydermere har de lavet et, efter min mening, originalt design. Størrelsen er desværre bare lidt en killer for mig. Casio DW5600
13-02-2011, 04:51 PM
Mine planer for 2011 handler ikke så meget om urerne selv, men mere om mit "tekniske" niveau som samler og om at udbygge og pleje den sociale del af denne tossede hobby. Jeg har 7-8 mili-chrono'er på ønskelisten, og er nu bla kommet til de modeller fra lige efter 2. verdenskrig hvor usikkerheden om ægthed og reservedele er størst. Selvom internettet er fyldt med info, så er noget af det "urban legends" spredt af newbies som mig selv. Jeg tror der stadig er en del hardcore samlere der ikke deler deres viden på nettet, men handler og diskuterer urerne offline. Første step er selvfølgelig at købe de bøger der er tilgængelige bla Knirim og Galizia. Dernæst at deltage i internationale messer/markeder og få personlig kontakt med dem jeg allerede udveksler mails med og forhåbentlig blive lukket ind i inderkredsen hvis en sådan eksisterer. Et møde i Italien er pt. under opsejling, og det bliver meget spændende hvis det går godt.
Et sideprojekt for 2011 er at infiltrerer den italienske og tyske reservedelsmafia. Det er faktisk gået over al forventning, og jeg har netop erhvervet mig reservedele til min Heuer BUND, ikke fordi jeg havde brug for dem, men mere for blot at se hvor langt man kan komme ved at sende mails til ham alle tror er "edderkoppen i spindet". Og så skal jeg selvfølgelig med til et af de danske GTG's, samt at jeg pusler med tankn om at arrangerer et privat mili-gtg. god vind til alle i 2011 /longbear |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|