Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Olsen Skrev:Håber virkeligt de nye PO-modeller er med 8500-værket. At fortsætte med det iøvrigt glimrende caliber 2500 værk, giver ikke rigtigt nogen mening..... med mindre de simpelthen ikke kan producere værker nok. Glææææder mig.
/Peter
Hvorfor søren giver det ingen mening? Det er da noget af det bedste der findes i det prissegment. Jeg vil tro der er masser af købere i netop dette segment.
In House værket 8500 er selvfølgelig spændende, men jo også en ganske anden pris.
Gad vide hvad strategien er?
vh baun
•
Svar: 340
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Baun.
Ups. Kan godt se, at sætningen "....fortsætte med...." kan misforstås. Jeg mente ikke de skulle skrotte kaliber 2500-modellerne til fordel for dem med in-houseværk. Jeg mente, at det ikke gav nogen mening at lancere endnu flere modeller med kaliber 2500, når nu de stadigvæk ikke har et fuldblods dykkerur til "masserne" med deres in-houseværk (PloProf undtaget, men urets form og dimensioner appelerer nok kun til et endnu mere begrænset publikum).
Hilsen Peter
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg synes derimod at Omega måske skulle stoppe med herreure med quarts værker. Dels ville det hæve bundniveauet og dels tror jed (modsat så mange andre) at køberne ofte fortryder senere.
vh Baun
•
Svar: 340
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg kunne ikke være mere enig. Personligt kunne jeg ikke drømme om at give så mange penge for et kvartsur, unanset om lænke og kasser så er af samme høje kvalitet som i de mekaniske pendenter.
Tror du har helt ret i, at nogen måske køber kvartsuret uden helt at tænke så meget over forskellen og så bliver mere og mere syltet ind i urverdenen, og så tror jeg at de fleste (mænd

) vil føle sig mere tiltrukket af de mekaniske modeller.
Men de må sælge godt siden de stadigvæk er i programmet.
/Peter
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Der er meget delte meninger rundt omkring vedr. dette ur.
JEG synes faktisk det er super flot og har flere ting der taler for sig IMHO
Den blå farve, titanium og cal. 8500 er super.
Derudover er det meget fedt/anderledes med to farver luminova.
Sakset fra Timezone.com
Grøn i minutviser og blå i timeviser.
•