30 år med rumfærge programmet
Det er nu nøjagtigt 30 år siden (12.04.1981, KL.1200 UTC) at NASA sendte STS-1 af sted fra Kennedy Space Center’s Launch Pad 39A i Florida, med Young og Crippen i cockpittet på Columbia. STS-1 var det der skulle blive starten på et nu 30 år langt rumprogram med 6 rumfærger. Programmet lukkes til sommer hvor STS-135 opsendes som den sidste.

Speedy’en er selvfølgelig på plads for at fejre dagen!..med UTC som tidszone.

İmage

--
Tom K.
When you wear a JLC, no one doubts it’s real... When you wear a Rolex, everyone doubts it’s real.
Svar
Ok Tom og så lige "på slaget 12", den havde jeg glemt Icon_redface .

Til ære for jubilæet, har jeg efter at være kommet hjem også ”iført” mig, mit Speedmaster 50TH ANNI Icon_e_biggrin .
İmage

Ps. Velkommen tilbage, på forum. Og god opsendelse, her den 29/4 i Florida Icon_e_wink
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
Clubman Skrev:Ok Tom og så lige "på slaget 12"

Tak. Ja jeg går jo og overvejer om man skulle ta' et smut over og se dem brænde raketten af.

--
Tom
When you wear a JLC, no one doubts it’s real... When you wear a Rolex, everyone doubts it’s real.
Svar
Deltager osse gerne ved festligholdelsen af jubilæet Icon_e_biggrin

İmage

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Damd - det kunne du godt have sagt igår....

Nu sidder jeg i Stockholm uden min speedy. Pokkers Icon_mrgreen

vh Baun
Svar
nåede det
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ja, og så er i dag jo også 50-årsdagen for det først menneske i rummet - Juri Gagarin!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:Ja, og så er i dag jo også 50-årsdagen for det først menneske i rummet - Juri Gagarin!

Jeps Icon_exclaim , hvad ur havde han egentlig på Icon_question
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
Fortis eller noget Russisk rust...
Svar
Columbo Skrev:Fortis eller noget Russisk rust...

Russisk : [url]"http://www.paris-watches.com/Sturmanskie-Yuri-Gagarin-195-213_a119.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.paris-watches.com/Sturmanski ... _a119.html[/url]
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)