Det kan man da kalde en Omega samling.....
[url]"http://omega.watchprosite.com/show-forumpost/fi-677/pi-4592093/ti-707868/s-0/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://omega.watchprosite.com/show-foru ... 07868/s-0/[/url]

Det er en privat samling...

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
TDN Skrev:... Det er en privat samling.

Mvh
Thomas
... det kan vist godt kaldes helt enestående; godt spottet Thomas. - Navnlig er jeg fascineret af dørhåndtaget og 30T2 RG'eren.
- Den formidabele samling indeholder også en Timecomputer II. Dejlig understregning af, at 'pæne' folk også kan interessere sig for quartz Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Ja der er jo samlere på mange niveauer. Det må være fantastisk at omgive sig med Omegaer på den måde.

Jeg mener stadig vi er nogen stykker der burde arangere en tur ned til Omega museet.

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Jeg mener stadig vi er nogen stykker der burde arangere en tur ned til Omega museet.

vh Baun

Den er jeg med på....

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
TDN Skrev:
Baun Skrev:Jeg mener stadig vi er nogen stykker der burde arangere en tur ned til Omega museet.

vh Baun

Den er jeg med på....

Mvh
Thomas

Jeg har prøvet at skabe interesse for sådan en tur tidligere, men kun få har vist interesse. Men selvfølgelig behøver vi jo heller ikke være mere en een bil fuld.

Jeg forestiller mig en forlænget week-end med besøg på museet som højdepunkt, men der er vel også andet at se på i Urenes hjemland nr 1.

vh Baun

vh Baun
Svar
Geodoc Skrev:
TDN Skrev:... Det er en privat samling.

Mvh
Thomas
... det kan vist godt kaldes helt enestående; godt spottet Thomas. - Navnlig er jeg fascineret af dørhåndtaget og 30T2 RG'eren.
- Den formidabele samling indeholder også en Timecomputer II. Dejlig understregning af, at 'pæne' folk også kan interessere sig for quartz Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc

En meget god ide som jeg er med på...hvis jeg kan... blevet sværere at finde tid med børn fra 2 kuld.. Icon_smil
Måske vi også kunne besøge et par andre interessante urmærker...
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)