Omega Seamaster 300 - 165.0024-66 - Nyt ur.
Hans Jørgen Skrev:...er der nogen der er med på et SM 300 gtg?
Icon_e_smile

altid med på GTG - men kunne man ikke udvidde til Vintage sports Omegaer....uden at det ville blive et problem at overskue?

Hvor og hvornår?

vh Baun
Svar
Hans Jørgen Skrev:
Baun Skrev:
Hans Jørgen Skrev:Flot og tillykke, enig med Jon.. skal du have skiftet remmen. .?

Nej det har jeg ingen umiddelbare planer om - hvorfor? Hvad ville passe bedre?

vh Baun

Tænkte på en af de vintage sportsremme man kan få.. ville jeg nok gøre. Icon_smil

Dem kender jeg ikke - billeder?

vh baun
Svar
Baun Skrev:
Icon_e_smile

altid med på GTG - men kunne man ikke udvidde til Vintage sports Omegaer....uden at det ville blive et problem at overskue?

Hvor og hvornår?

vh Baun

Fint tema, sportsomegaer...
Hvor og hvornår. .. godt spørgsmål.
Jeg kan nok som de fleste efter ferien.. jeg kun godt lægge sommerhus til, men det er jo i udkantsdanmark.. Icon_smil
Igen er det bedste vel i trekantsområdet eller Fyn..
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
vh Baun[/quote]

Tænkte på en af de vintage sportsremme man kan få.. ville jeg nok gøre. Icon_smil[/quote]

Dem kender jeg ikke - billeder?

vh baun[/quote]

Noget lignende disse (men kender ikke sælgeren)

[url]"http://forums.watchnet.com/index.php?t=tree&goto=486178&rid=0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchnet.com/index.php?t= ... 6178&rid=0[/url]
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Nej dem skal jeg ikke have nogen af tror jeg. Så skal jeg da i hvert fald blive positivt overrasket over hvordan de er irl.

Jeg prøver at holde mig til remme der ligner det urene kunne være monteret med fra ny. Og tynde/flade enkle læderremme var på mange "almindelige" Omegaer i 50 og 60'erne. Finere remme på guldure, Seamaster de Ville, særlige modeller og Constellation.

En Ranchere var et ret "plain" ur mener jeg - og en simpel kalveskinsrem passer ganske godt. Skulle jeg ofre lidt mere holder jeg meger af de lidt rustikke, matte remme - fx. struds, men også andre remme der næsten ser brugte ud Icon_cool

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Nej dem skal jeg ikke have nogen af tror jeg. Så skal jeg da i hvert fald blive positivt overrasket over hvordan de er irl.

Jeg prøver at holde mig til remme der ligner det urene kunne være monteret med fra ny. Og tynde/flade enkle læderremme var på mange "almindelige" Omegaer i 50 og 60'erne. Finere remme på guldure, Seamaster de Ville, særlige modeller og Constellation.

En Ranchere var et ret "plain" ur mener jeg - og en simpel kalveskinsrem passer ganske godt. Skulle jeg ofre lidt mere holder jeg meger af de lidt rustikke, matte remme - fx. struds, men også andre remme der næsten ser brugte ud Icon_cool

vh Baun

Dvs originalitet er hvad du går efter. Også en god holdning for at bevare urene for eftertiden : -)
Men, hvor får man originale remme?
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
W. C. Fields
Svar
Ja originale gamle Omega remme er bedst, men ellers er det jo ret let at finde noget der ligner.

Enten monterer jeg en rem som jeg tror ligner noget uret kunne nvære født med - eller jeg monter5er en rem som jeg synes passer super til uret.

Fx. på mit Vintage Seamaster 300 har jeg monteret en mørk brun strudserem som jeg synes passer godt... men som bestemt ikke kunne have siddet på fra ny......

Den jeg satte på Rancheroen tror jegt ligner noget uret kunne være født med.

İmage

vh Baun
Svar
Icon_e_smile

Jeg er også frisk! Icon_e_wink

Dog kan jeg nok heller før efter ferien!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
gmt-geek Skrev:
Icon_e_smile

Jeg er også frisk! Icon_e_wink

Dog kan jeg nok heller før efter ferien!

Vh. Jon

Ditto... kunne sgu' være sjovt at holde et GTG hvor SM300'eren er omdrejningspunktet.

Tillykke med din 024'er Jon... og din Hans.

Mine siger hej;-)

İmage

İmage

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)