Omega 168.019 - convex (piepan hos nogle) i SMUK stand STÅL
Jeg har hele tiden gerne ville ha en piepan i stål. Det er ikke faldet mig forbi til en pris jeg ville af med, men nu fik jeg fint OK til en convex, som jeg har meget fælles med piepan - dog lidt større (36 mm)
Jeg mener der er klar forskel på en piepan skive og en convex - hvad knækket angår, men design ligger jo klart i samme gruppe:
Stålkasse med smuk ensartet gylden skive med crosshair - absolut orinal og ensartet ældet - som jeg ser den, en fejlfri skive. Måske for mange billeder, men hvad hjetet flyder over med ....
İmage
Og her kan klikkes på næste for et godt billede af omegasymbolet i hesalitglasset:
İmage

İmage
İmage
stål observatorium som det sig hør og bør
İmage
sammen med min herlige piepan
İmage
og wrist-shot som vanligt
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Den er flot Icon_cool Sådan en kunne jeg sagtens finde på at lande engang, og bruge som "jakkesæts-ur" Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Super flot Icon_cool den er ikke helt at kimse af Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Smuk Connie, tillykke med den.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Rigtig flot - den supplerer din alm. Constellation godt !

Tillykke med den ! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det var dog en helt utrolig smuk pie pan!!!
Jeg tilhører "nogle" Icon_e_biggrin

Stort tillykke!! Klassisk, elegant, velholdt. Det bliver ikke bedre i min bog.
Svar
Uha John - den glæder jeg mig til at se life.

Den er meget smukt og let poleret og fremstår jo super autentisk, med en særdeles jævn patina. Det er super.

Nu bliver det da vist constellation på armen mange timer i den nærmeste fremtid.

Tillykke fra mig - og lidt misundelig er jeg vist også Icon_e_confused

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Uha John - den glæder jeg mig til at se life.

Den er meget smukt og let poleret og fremstår jo super autentisk, med en særdeles jævn patina. Det er super.

Nu bliver det da vist constellation på armen mange timer i den nærmeste fremtid.

Tillykke fra mig - og lidt misundelig er jeg vist også Icon_e_confused

vh Baun
Ja den har boet der siden jeg fik den. Den har det godt både med jeans og med jakkesæt synes jeg, og convex skiven sammen med en ret tynd stålkant = stor glasåbning - gør den ganske stor at se på.
Patinaen er 100% jævn helt enkelt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)