Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Givet Likes: 0
KlausM Skrev:Tak begge.
Har i også priserne på de samme ure dog med gummirem
Mvh
Klaus
Pas har kun de andre priser jeg fik da jeg spurgte til dem for et par måneder siden.(da jeg var sikker på jeg skulle ha et)
mvh hr.holm
•
Svar: 340
Tråde: 49
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Kiggede forbi Klarlund på Strøget i går og der havde de fået de fleste modeller på lager, men der var rift om dem så de havde kun 1-2 stk af hvert ur. Prisen var overraskende høj på basis 3 hand PO. Med gummi rem koster den ca 36k og med lænke 37k. Men den nye gummi rem er rigtig fed og kraftigt forbedret.
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
•
Svar: 3
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej alle.
Nu har jeg fulgt meget med herinde inden jeg selv valgte at købe mit ur. Det virker til at det er en god pris, hvis man har fået det tilbudt til omkring 27.000. 232.30.42.21.01.001 udgaven?
•
Svar: 193
Tråde: 8
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg er spændt på at se uret IRL, for ingen tvivl om kvaliteten, men det er godt nok noget af en klods med 19,2 mm i højden og vægt på næsten et kvart kilo i ståludgaven

Er der nogen som har haft mulighed for at afprøve chronographen, jeg tænker på hvordan er den at aflæse, for på billeder ser det lidt småt og gnidret ud.
•
Svar: 729
Tråde: 40
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Det er enkelt og tydeligt at læse.
Skiven er meget harmonisk.
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Ja så er den nye planet ocean set og prøvet... Den lille planet ocean mand inde i mig har fået lyst til sådan et.

Mon ikke det ender i espergærde i løbet af efteråret..(chronograf med hvide tal)
af en eller anden grund er planet ocean chrono det ur jeg har vøret mest glad for.. og så nu i en ny udgave..
mvh hr.holm
•