Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Som en klog mand engang sagde:
"Det er svært at spå - især om fremtiden!" - der er jo ingen mennesker der kan sige noget om hvordan verden ser ud om 20 år....
Klokken 4 om eftermiddagen ved 40% af den danske befolkning ikke hvad de skal have til aftensmad den samme dag - og så vil I til at spå 20 år frem i tiden
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg tror også man må se det som spekulation om det er bedre end så meget andet - men med 60 t og sikkert andre penge til pension, så er det da et fint nok eksperiment. Jeg ville så vælge vintage - og som Mickey er inde på - i alle fald noget af det kendte - sub - speedmaster o.l.
Problemet er jo at finde noget der ikke allerede er dyrt, og det er jo til en vis grad de to Subs med plast på stadigt - så jeg ville lidt længere tilbage - men TOPSTAND upoleret
(Men den dybe sandhed er, at jeg ikke ville ha et ur i box som pension, men ville nyde det på armen medens jeg lever - så helt på linje med Jon)
vh
•
Svar: 135
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
@ John - jeg fylder 42 i år, så der er præcist i midt imellem hvad der er godt eller skidt som jeg har forstået efterlønnen.
Jeg lytter til jeres mening, og jeg vil medgive at det ville været rart at nyde uret mens man kan
•
Micki Jensen Skrev:Kan du finde 2 Rolex 14060M 100% nye med plastik på (til ca 60.000 kr) og smide dem i boksen i 20 år, så vil du med garanti tjene meget mere end du kan ved at lad dem stå på en pensions konto. Et forsigtig gæt er de er 150.000 kr være om 20 år.
Enig, men brug det ene og smid det andet i boks..... Du kommer nok ikke til at tabe på det du bruger alligevel
•