Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
Hej David, hvad er konklusionen efter afhentningen af uret?
Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•
Svar: 340
Tråde: 49
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg beklager at jeg ikke har givet jer en afslutning på denne historie før nu. Er simpelthen kommet fra det.
Jeg fik afhentet uret i fredags og den korte udgave er at uret virker helt fint!
Den lange udgave er lidt mere kringlet, efter det første opkald i fredags hvor jeg fik at vide uret var klar til afhentningen går der nogle timer og så modtager jeg endnu et opkald fra forhandleren. Denne gang var det en anden person der ringede og vedkommende ringede sådan set bare for at fortælle mig at mit ur var klar til afhentning, værkstedet kunne iøvrigt ikke finde nogle på det og konklusionen måtte være at jeg skulle spænde den øverste krone noget mere.
Som i nok kan forestille jer, stod jeg inde på mit kontor og lignede et stort spørgsmålstegn. Jeg fortalte vedkommende i telefonen om det opkald jeg fik tidligere på ugen hvor jeg fik en noget anderledes besked. Det kunne personen i den anden ende slet ikke forstå, nå men det er jo også fint nok tænkte jeg. Nu virker mit ur da. Så jeg skynder mig ind efter arbejde for at hente det. Kommer ind i butikken og afleverer min indleveringskvittering mens jeg venter smalltalker jeg lidt med bestyreren, som jeg har handlet lidt med før, og fortæller ham forløbet. Han virkede fuldstændig upåvirket af situationen, som om det var hverdagskost.. Det viser sig at de har blandet to ure sammen og at mit ur ikke fejler det fjerneste. Jeg skal bare skrue kronen ordentlig ind. Fair nok.
Et mærkeligt forløb som jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal synes om.
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
•