omega seamaster 300 spectra
#31
Jeg sad lige og kiggede på den alm. Seamaster 300 i titanium som Thomas har fået ind. Den ser godt nok også skarp ud (IMHO)
Svar
#32
(25-10-2015, 02:31 PM)KimT Skrev:
(25-10-2015, 02:22 PM)pbr Skrev: Så, jeg må hellere lade være (ja, I hørte rigtigt - en ny og fornuftig PBR dukker glimtvis op til overfladen  Icon_lol Icon_lol )

Du er sgu blevet så kedelig........ Icon_rul


He he he ........... ja, lige indtil der kommer én forbi og lokker med et eller andet, som jeg bare MÅ have, f.eks. et matskivet vintage Rolex eller noget andet lækkert - så ryger fornuften (igen) !!  Icon_lol Icon_drool Icon_hjerte Icon_drunken Icon_rul
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#33
Spottede Jes Dorph i aftens program af go' aften Danmark, med noget der kunne lige den nye Seamaster 300 Spectra. Det var hvertfald den nye Seamaster 300 med en grå nato.
Det fik mig til at undre: Kan man blive vært i go' aften Danmark, uden en Omega?
Svar
#34
Jes Dorph har været interesseret i ure i mange år og jeg kan huske et interview med ham år tilbage hvor han fortalte om hobbyen Icon_smil
Svar
#35
(25-10-2015, 10:58 AM)jacobzimmer Skrev: At det er et niche brand synes jeg ikke er en undskyldning.
Jeg synes mere det bevidner om du ikke følger med hvad der sker på den internationale scene, hvor Panerai er ret meget fremme. Det kommer ofte artikler osv. op på diverse ur magasiner omkring Panerai :)
Ved ikke om det kan retfærdiggøres mere som urmager, men som sælger så burde du kende til en række mærker som minimumskrav :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Man kan ikke forlange at salgspersonale kender alle mærker, ikke alle er Urtosser.
Svar
#36
Gør jeg så sandelig heller ikke. Men jeg mener når du sælger ure i en hvis prisklasse, så burde du være bevidst om hvilket andre mærker der befinder sig i samme segment :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#37
Helt enig man skal have en min. Viden omkring de vare man sælger,
Hvem skal person som betaler din løn = kunden ellers spørge i butikken.

Men den danske detail handlen er fyldt med dårlige sælgere,
Og her til Jul bliver det blot endnu værre  Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#38
(25-10-2015, 02:32 PM)KimT Skrev: Jeg sad lige og kiggede på den alm. Seamaster 300 i titanium som Thomas har fået ind. Den ser godt nok også skarp ud (IMHO)

Den ville jeg nok nappe, men 38 K er bare for meget, synes jeg.
Svar
#39
Ja versionen i titanium er ikke ligefrem billig, men stadig lækker IMHO. Jeg er efterhånden ret "tændt" på et af de nyere SM300.

Og Per - du har lært at citere Icon_e_wink
Svar
#40
(08-11-2015, 05:57 PM)KimT Skrev: Ja versionen i titanium er ikke ligefrem billig, men stadig lækker IMHO. Jeg er efterhånden ret "tændt" på et af de nyere SM300.

Og Per - du har lært at citere Icon_e_wink

Man kan købe et sprit nyt i stål til 34 K så vidt jeg kan se på urværket.dk så jeg tror brugtprisen på disse modeller skal noget ned. Eller har jeg set forkert?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)