25-10-2015, 02:32 PM
Jeg sad lige og kiggede på den alm. Seamaster 300 i titanium som Thomas har fået ind. Den ser godt nok også skarp ud (IMHO)
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
omega seamaster 300 spectra
|
|
25-10-2015, 02:32 PM
Jeg sad lige og kiggede på den alm. Seamaster 300 i titanium som Thomas har fået ind. Den ser godt nok også skarp ud (IMHO)
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
25-10-2015, 02:34 PM
(25-10-2015, 02:31 PM)KimT Skrev:(25-10-2015, 02:22 PM)pbr Skrev: Så, jeg må hellere lade være (ja, I hørte rigtigt - en ny og fornuftig PBR dukker glimtvis op til overfladen He he he ........... ja, lige indtil der kommer én forbi og lokker med et eller andet, som jeg bare MÅ have, f.eks. et matskivet vintage Rolex eller noget andet lækkert - så ryger fornuften (igen) !! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
28-10-2015, 07:49 PM
Spottede Jes Dorph i aftens program af go' aften Danmark, med noget der kunne lige den nye Seamaster 300 Spectra. Det var hvertfald den nye Seamaster 300 med en grå nato.
Det fik mig til at undre: Kan man blive vært i go' aften Danmark, uden en Omega?
28-10-2015, 08:08 PM
Jes Dorph har været interesseret i ure i mange år og jeg kan huske et interview med ham år tilbage hvor han fortalte om hobbyen
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
08-11-2015, 12:15 PM
(25-10-2015, 10:58 AM)jacobzimmer Skrev: At det er et niche brand synes jeg ikke er en undskyldning. Man kan ikke forlange at salgspersonale kender alle mærker, ikke alle er Urtosser.
08-11-2015, 12:17 PM
Gør jeg så sandelig heller ikke. Men jeg mener når du sælger ure i en hvis prisklasse, så burde du være bevidst om hvilket andre mærker der befinder sig i samme segment :)
Sent from my iPhone using Tapatalk If you ain't using it, you abusing it!
08-11-2015, 04:30 PM
Helt enig man skal have en min. Viden omkring de vare man sælger,
Hvem skal person som betaler din løn = kunden ellers spørge i butikken. Men den danske detail handlen er fyldt med dårlige sælgere, Og her til Jul bliver det blot endnu værre Yoshikazu Akahane. 28/+50.
08-11-2015, 05:48 PM
(25-10-2015, 02:32 PM)KimT Skrev: Jeg sad lige og kiggede på den alm. Seamaster 300 i titanium som Thomas har fået ind. Den ser godt nok også skarp ud (IMHO) Den ville jeg nok nappe, men 38 K er bare for meget, synes jeg. Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
08-11-2015, 05:57 PM
Ja versionen i titanium er ikke ligefrem billig, men stadig lækker IMHO. Jeg er efterhånden ret "tændt" på et af de nyere SM300.
Og Per - du har lært at citere Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
11-11-2015, 11:10 PM
(08-11-2015, 05:57 PM)KimT Skrev: Ja versionen i titanium er ikke ligefrem billig, men stadig lækker IMHO. Jeg er efterhånden ret "tændt" på et af de nyere SM300. Man kan købe et sprit nyt i stål til 34 K så vidt jeg kan se på urværket.dk så jeg tror brugtprisen på disse modeller skal noget ned. Eller har jeg set forkert? Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|