Tudor sub - neo vintage
Nu der er en del indlæg om de nye Tudors pt. så kan jeg da lige smide et par billeder af en neo vintage jeg landede for et stykke tid siden!

Den er netop kommet tilbage fra fuld service.

Den er komplet med alt fra 1992 og selv lænken har den rigtige kode for det rigtige årstal....

Man får en del for pengene her - selvom det aldrig bliver en Rolex 1680 så har den en del af de samme specs....

Altså.... Foldet lænke - mat skive og plastic glas!

Jeg har kastet mig lidt over de her Tudor subs - flere har nok bla. set billeder af min non date snowflake fra midt 70'erne tidligere også...

İmage

İmage

İmage

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Flot Sub Jon og fint sæt. Tudor kan bestemt noget også på vintage fronten.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Flot Sub Jon og fint sæt. Tudor kan bestemt noget også på vintage fronten.
Mvh
Klaus

Takker Klaus! Icon_e_wink

Billederne er i vanlig stil taget med en gammel mobilos så den er bestemt meget flottere i virkeligheden end på de billeder jeg har taget!

Jeg har endnu til gode at anskaffe mig et af deres nye ure, men det kan jo være det kommer en dag!

- Jeg har flere gange overvejet både Pelagos eller Heritage Black bay for at få en ny følgesvend til min vintage snowflake....

Vh. Jon
Svar
Også to spændende ure hvor især Pelagos skiller sig ud synes jeg.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det der, dét er et flot ur! Ud over indmaden og skiven, hvad er så de væsentlige forskelle til et rolex sub?

Ang. de nye Tudor'er:
Jeg har haft både pelagos og BB på armen i dag. Pelagos er fedt på mange måder, men pengene er efter min mening bedre spenderet på et IWC 3536 01. På mange måder mere nyskabende, har større "klassiker" værdi og så syntes jeg IWC's titanium ser "bedre" ud, holdte det op mod mit GST AT chrono.

BB derimod, jeg kan næsten ikke holde ud at tænke på hvor meget bedre mit liv ville være med sådan et... ;)
Der er dog noget med en manglende dato og det at prisen herude er 20 klik på lænke, det kan chrono 24 i EU jo gøre billigere. Ved ikke hvor stort et huk prisen kan forvente at tage hen over skranken, der er jo trods alt ikke mange brugte til salg endnu.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
peterkaa Skrev:Det der, dét er et flot ur! Ud over indmaden og skiven, hvad er så de væsentlige forskelle til et rolex sub?

Hej Peter - det antager jeg du hedder ud fra dit brugernavn... Icon_e_wink

Udover indmaden og skiven som du selv nævner så er der ikke mange forskelle udover prisen!

Dog er bagkassen med inskription - den med at de fortæller at det er altså en Rolex kasse så bare kom i gang med at købe!!

Jeg har det som dig - BB er også at foretrække fremfor Pelagos selvom jeg synes de begge er fede!

BB er bare lige det lidt mere anderledes(gyldne visere + skivefont - rødt lynette indlæg - uden kronebeskytter) og det kunne nok gøre forskellen for mig - og spørger du mig vil jeg hellere have deres vintage rem+ spænde end lænken så det gør jo bare købet lidt mere attraktivt...

Vh. Jon
Svar
Black Bay er det ur Rolex skulle have lavet for længe siden. Nu kom Tudor så først og jeg synes det er meget vellykket. Man skal så passe på med at sammenligne det med en IWC 3536 for det er også ganske fedt Icon_cool men har ikke denne retro stil.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Meget dejligt ur.
Jeg har et katalog med prisliste fra Klarlund, dateret 1-4-1986.
her er et 76100 prissat til kr. 3865,-.
Er det samme model?
/
Kristen
Svar
KlausM Skrev:Black Bay er det ur Rolex skulle have lavet for længe siden. Nu kom Tudor så først og jeg synes det er meget vellykket. Man skal så passe på med at sammenligne det med en IWC 3536 for det er også ganske fedt Icon_cool men har ikke denne retro stil.
Mvh
Klaus

Det er Pelagos jeg mener der ligger sig aaalt for tæt op af et 3536 når man sidder med det i hånden.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Sorry. Ja det er klart. 3536 er stadig vanskelig at slå Icon_cool
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)