47mm Pam
Øv, nå men der kommer vel en Q-model af 507eren til næste år, så måske man skal skrives op til denne allerede nu ;)
Svar
berg Skrev:Det sagde du også om radiomir indtil du så min 183...
Pis nu ned i Klarlund og prøv en... Gik forbi for 30 min siden, de har en 389 i vinduet!

Jaja, jeg ved det godt. Kan bare godt li' 1950'er kassen og har min første radiomir til gode, derfor var de mine primære valg...
Når det så er sagt er 507 (382) naturligvis et ønske, men ventelisterne er km lange og priserne brugt ublu.
Ville gerne have fingrene i 508 som Berg nævner, men igen, ventelister. Så sub er selvfølgelig muligt, men helst de to nævnte umiddelbart...
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
PAM 364 til enhver tid - efter min mening det fedeste PAM i mands minde Icon_drool

İmage

PAM 507 er også cool, men i mine øjne ødelægger gangreserveindikatoren hele urets udtryk...
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
389 ville være mit valg. Det ur er unikt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Du er selv kommet med de oplagte muligheder, 372 ligger endda i den billige ende Icon_e_wink , den bliver du ikke skuffet over.

İmage

Jeg havde ikke set en 368 før , hold da op den er fed , den kommer på min måske liste.
Den minder dog lidt om dit gamle 351, men den var du jo også glad for.
Wenga Skrev:Du er selv kommet med de oplagte muligheder, 372 ligger endda i den billige ende Icon_e_wink , den bliver du ikke skuffet over.

İmage

Jeg havde ikke set en 368 før , hold da op den er fed , den kommer på min måske liste.

Jeg syntes faktisk at du har nappet et vildt godt billede her, kan rigtig godt lide uret fra den vinkel.

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Wenga Skrev:Jeg havde ikke set en 368 før , hold da op den er fed , den kommer på min måske liste.

368 er super fed, men vær lige opmærksom på at det er en destro model, dvs at kronen sidder på den anden side af uret.
Uret er ikke helt samme kasse som 372/422... Det er en 47 mm af 1950... Ligesom den der er på 351, men 368 har dome crystal.
Det er en killer, den er virkelig fed! Jeg har prøvet den den sidder perfekt, størrelsen er god... Men jeg vill personligt blive træt af at kronen sidder på den anden side.
Det havde været det ultimative pam, hvis de bare havde lavet den i den modsatte udgave... Men vil man have det, så hedder den der tættest på 127... Og så skal du hoste op med 110-120 K... That sucks!

//Berg
Svar
T.Hansen Skrev:
Wenga Skrev:Du er selv kommet med de oplagte muligheder, 372 ligger endda i den billige ende Icon_e_wink , den bliver du ikke skuffet over.

İmage

Jeg syntes faktisk at du har nappet et vildt godt billede her, kan rigtig godt lide uret fra den vinkel.

Hilsen Tom.

Tak tak :-)
berg Skrev:
Wenga Skrev:Jeg havde ikke set en 368 før , hold da op den er fed , den kommer på min måske liste.

368 er super fed, men vær lige opmærksom på at det er en destro model, dvs at kronen sidder på den anden side af uret.
Uret er ikke helt samme kasse som 372/422... Det er en 47 mm af 1950... Ligesom den der er på 351, men 368 har dome crystal.
Det er en killer, den er virkelig fed! Jeg har prøvet den den sidder perfekt, størrelsen er god... Men jeg vill personligt blive træt af at kronen sidder på den anden side.
Det havde været det ultimative pam, hvis de bare havde lavet den i den modsatte udgave... Men vil man have det, så hedder den der tættest på 127... Og så skal du hoste op med 110-120 K... That sucks!

Ja jeg tænker også på om man vil blive træt af / generet af kronen i modsat side ?
Og som du skriver er det en 1950 kasse ?? Jeg har ikke prøvet comboen af 1950 med 47 mm , jeg er overrasket over komforten på 372 mod feks 320.
Og ja der er et stykke op til en 127 , hmmmmm, ellers er det perfekt og i et begræsnet oplag på 1000 er fornyligt udgået.
Jeg syntes 368 byder på et interessant mix af dyder fra Panerai som jeg sætter pris på.
Jeg har en Destro fra et andet mærke, og det er faktisk meget lækkert at kronen sidder modsat, hvis man fx har uret siddende helt op mod håndledet...

Som i kan se står 127 som grail - den helt perfekte kombo og med dome crystal. 368 er titanium, hvilket efter at have haft 351, faktisk er et plus. Så destro eller ej, 368 er på listen!
Prøvede det til GTG i Kbh nogle mdr tilbage og det er fantastisk!

372 er lækkert, og har et meget rent udtryk, jeg kan virkelig godt li' det. Jeg er ikke overbevist af submersible urene, så de forbliver på tankeplanet, med mindre en 508 byder sig - i hvert fald ind til videre!

Ellers er jeg helt pjattet med 504 og et par andre composit special modeller som ikke er til at finde på markedet... Så mon ikke det er de mere gængse modeller nævnt tidligere der er mest relevante?

Og Wenga, tak for billedet. Så det tidligere, og det er virkelig et godt billede af et mega fedt ur!!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)