Spørgsmål til PAM 40/44mm
Så vidt jeg ved kan 40 mm være svære at omsætte , men du bør selvfølgelig vælge den udgave der passer dig håndled !
Det er jeg enig i, forventer heller ikke at det er et ur der skal videre, men det forventer jeg sjældent, bliver som oftest overrasket Icon_e_surprised

Jeg kan finde frem til at pam 00048 kan erhverves med B/P for ca. 25.

Er der forskel på den bredde remme en 40mm og 44mm kan bruge, anyone ?
Svar
40 mm ur = 22 mm rem
44 mm ur = 24 mm rem
42 mm radiomir = 25 mm rem
45 mm radiomir = 27 mm rem
47 mm luminor = 26 mm rem
47 mm radiomir = 27 mm rem

//Berg
Svar
berg Skrev:40 mm ur = 22 mm rem
44 mm ur = 24 mm rem
42 mm radiomir = 25 mm rem
45 mm radiomir = 27 mm rem
47 mm luminor = 26 mm rem
47 mm radiomir = 27 mm rem

Hopper lige med på tråden, super info tak Berg:up:

Jeg er fuldstændig enig med Kim, urenes størrelse (panerai) mm, er en ting, og virkeligheden en anden, et panerai skal prøves på armen som nævnt.

Jeg har selv haft muligheden for at prøve begge modeller luminor/radiomir, og der er en verden til forskel både for hvad angår størrelse og design, størrelsen på luminor 44mm er ikke nødvendigvis til store håndled, men der naturligvis altid en grænse IMO;)

Mit håndled er omtrent 17 cm, og jeg fandt luminor 44mm for stort sammenlignet med et radiomir 44mm som egentlig passer fint :chock:

Det perfekte match for mig er uden tvivl 42mm radiomir, som også er min nuværende model.

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
18,5 cm - her er billeder til at visualisere størrelsen.

44 mm 1950 kasse
İmage

45 mm radiomir
İmage

44 mm luminor
İmage

44 mm submersible
İmage

//Berg
Svar
Tak for billeder, og god info Berg :)

Jeg tror Radomir er lige mig, den kan med en "grov" rem være et råt ur, og med en lækker croco eller ligende være pæn under skjorten.

Er der en omkring Odense der kunne tænke sig at vise sit 42 mm radomir frem, og lade mig kigge med fingrende må de meget gerne pb'e mig :)

Venlig Hilsen

Elfenbenet.
Svar
Jeg kan ikke hjælpe dig med at få et prøvet, men jeg er enig i dine betragtninger vedr. Radiomir Icon_e_wink
Svar
Jeg har et 42mm radiomir, som du bestemt gerne må se og prøve, men det kræver desværre at du kommer til øen på et tidspunkt.

Jeg har ingen planer om at køre vest på i nærmeste fremtid, men anyway du er meget velkommen til at prøve det ved tid og lejlighed.

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Hejsa.

Engang imellem forvilder jeg mig til øen.

Jeg kontakter dig når jeg ved hvornår jeg igen skal øst på :-)

Mange tak for venligheden :)

God sommer weekend til jer alle Icon_e_biggrin1
Svar
Hvis du har lyst til at prøve en 45 mm radiomir (for at vide hvad du vælger fra Icon_e_wink) så er du velkommen til at prøve mit hvis du kommer til Kolding en dag. Jeg har også en 44 mm luminor du kan prøve.
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)