Svar: 359
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har prøvet det på armen. De nye Offshore var ellers afskrevet fra min side pga. størrelsen, men det overraskede meget positivt. Knapperne var heller ikke noget issue som jeg egentlig også havde forventet baseret på billederne.
Kunne godt..!!
Sendt via TapaTalk
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg havde blandt en del AP'ere disse to på armen i torsdags

Super super lækre
Knapperne på 26400 fylder noget men de ser bare godt ud og de virker godt

Det der dog overraskede mig mest var pasformen. Uret sad perfekt på mit håndled og AP gummiremmen er noget af det bedste synes jeg. Normalt er jeg til sorte skiver men i dette tilfælde kunne jeg godt leve med sølv skiven

Skulle jeg have en AP igen og havde pengene blev det denne.
ROC i 41mm spiller også bare max men sat op imod 26400 er den to'er i rækken selv om lænken på RO topper næsten alle andre lænker (mangler dog Rolex justerings muligheder).
Mvh
Klaus
•
Der var den jo

Den er fed , den ser også lidt "kantet" ud ?
Var det hos klarlund du så den ?
Alle AP'ere er "kantede"

Ser du uret lidt på afstand hvor den sorte rem også er synlig og du ser den afrundede kasse spiller uret helt i top.
Det var til et privat arrangement med et par særdeles hardcore AP drenge. Disse to AP'ere var barnemad i forhold til hvad der ellers kom på bordet

Jeg er dog ikke til de mere ekstreme AP'ere.
Mvh
Klaus
•
Ok , jeg har diveren , det et nok vinklen der gør det.
Den så bare mere kantet ud

Den må jeg lige ha prøvet en dag , men den har godt nok et hidsigt pris skilt , nu ved jeg ikke hvad vejl er , men man skal bløde ca 150k
Den sorte krans er mere dominerende ift den blanke på diveren. Det er måske det der gør at den syner "kantet". Mht priser så koster AP som du ved. 150k passer vidst meget godt.
Mvh
Klaus
•
Svar: 5,077
Skal man op og lægge 100k+ for en AP kronograf skal jeg mentalt først fravælge disse to (billedet stjålet).
Mvh
Klaus
•
Svar: 899
Tråde: 88
KlausM Skrev:Skal man op og lægge 100k+ for en AP kronograf skal jeg mentalt først fravælge disse to (billedet stjålet).

Mvh
Klaus
Helt sikkert to fede dykkere - rigtig fede! :)
Men en dykker til den pris, som for det første ikke kan nå bunden af marianergraven uden at implodere og for det andet ikke har nogle komplikationer kan jeg ikke få mig selv til at give så mange penge for...
Går selv i AP tanker og overvejer hvordan det skal gøres... Men jeg tror jeg starter stille og roligt ud med en volcano, panda eller rubber... Men den forbandede servicepris...