Audemars Piguet 26400
Hvad synes i ?
Den kunne jeg godt tænke mig at lande en dag, har dog ikke prøvet den på , hvorfor jeg heller ikke har fået set de store tryk knapper an i højre side af uret.
På nogle billeder ligger man ikke mærke til dem og andre er de ret markante.
Er der nogen der har prøvet modellen ?

İmage

İmage

İmage

Modellen ser forresten vidt forskellige ud på billeder , på flere af dem kan man ikke se ar skiven har det typiske layout , hvorfor jeg også troede at der var tale om en anden variant.
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Jeg har prøvet det på armen. De nye Offshore var ellers afskrevet fra min side pga. størrelsen, men det overraskede meget positivt. Knapperne var heller ikke noget issue som jeg egentlig også havde forventet baseret på billederne.

Kunne godt..!!

Sendt via TapaTalk
Svar
Jeg havde blandt en del AP'ere disse to på armen i torsdags Icon_cool Super super lækre Icon_e_surprised

İmage

İmage

Knapperne på 26400 fylder noget men de ser bare godt ud og de virker godt Icon_e_biggrin1 Det der dog overraskede mig mest var pasformen. Uret sad perfekt på mit håndled og AP gummiremmen er noget af det bedste synes jeg. Normalt er jeg til sorte skiver men i dette tilfælde kunne jeg godt leve med sølv skiven Icon_cool Skulle jeg have en AP igen og havde pengene blev det denne.

ROC i 41mm spiller også bare max men sat op imod 26400 er den to'er i rækken selv om lænken på RO topper næsten alle andre lænker (mangler dog Rolex justerings muligheder).

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Der var den jo Icon_e_biggrin1
Den er fed , den ser også lidt "kantet" ud ?
Var det hos klarlund du så den ?
Alle AP'ere er "kantede" Icon_e_biggrin1 Ser du uret lidt på afstand hvor den sorte rem også er synlig og du ser den afrundede kasse spiller uret helt i top.
Det var til et privat arrangement med et par særdeles hardcore AP drenge. Disse to AP'ere var barnemad i forhold til hvad der ellers kom på bordet Icon_cool Jeg er dog ikke til de mere ekstreme AP'ere.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ok , jeg har diveren , det et nok vinklen der gør det.
Den så bare mere kantet ud Icon_e_biggrin1
Den må jeg lige ha prøvet en dag , men den har godt nok et hidsigt pris skilt , nu ved jeg ikke hvad vejl er , men man skal bløde ca 150k
Den sorte krans er mere dominerende ift den blanke på diveren. Det er måske det der gør at den syner "kantet". Mht priser så koster AP som du ved. 150k passer vidst meget godt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Skal man op og lægge 100k+ for en AP kronograf skal jeg mentalt først fravælge disse to (billedet stjålet).

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Skal man op og lægge 100k+ for en AP kronograf skal jeg mentalt først fravælge disse to (billedet stjålet).

İmage

Mvh
Klaus
Helt sikkert to fede dykkere - rigtig fede! :)

Men en dykker til den pris, som for det første ikke kan nå bunden af marianergraven uden at implodere og for det andet ikke har nogle komplikationer kan jeg ikke få mig selv til at give så mange penge for...
Går selv i AP tanker og overvejer hvordan det skal gøres... Men jeg tror jeg starter stille og roligt ud med en volcano, panda eller rubber... Men den forbandede servicepris...

//Berg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)