06-01-2014, 07:45 PM
Han skriver under 100 ure men vi ved jo ikke om han har solgt een eneste ej heller om han hsr tabt penge på hvert ur han evt har solgt.
Mvh
Klaus
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
|
Daytona til halv pris
|
|
06-01-2014, 07:45 PM
Han skriver under 100 ure men vi ved jo ikke om han har solgt een eneste ej heller om han hsr tabt penge på hvert ur han evt har solgt.
Mvh Klaus Mvh Klaus
06-01-2014, 07:49 PM
Efter hvad jeg kan læse på TZ skriver han i interviewet at han har lavet profit på de solgte ure. Så må der jo være solgt nogle?
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
06-01-2014, 08:07 PM
Direktøren vil ikke sige, hvor mange ure han har solgt, men det er under 100. Han fik 35.000 henvendelser. Urene er ikke købt i Schweiz, men han vil selvfølgelig ikke sige hvor.
Firmaet har eksisteret i 8 år og beskæftiger 38 mennesker. Omsætningen ligger på ca. 40 millioner franc. JK
06-01-2014, 09:27 PM
Jeg er bekendt med mere end et individ i DK som har handlet Daytona med stor rabat.
Ovenstående metode overrasker mig dog, men det kunne være et rest parti fra forhandler der er gået ned, mulighederne er mange... Uanset, så er halv pris en stor stor besparelse! Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
07-01-2014, 08:19 AM
KimT Skrev:Så må de dælme gerne lave et i DK. Kunne jeg få et nyt Daytona til halv pris ville jeg snuppe det uden at blinke. Year - Specielt i hel guld enten hvid eller gult guld!! vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
07-01-2014, 08:50 AM
Det kan jo være 4 ure der er tale om.
Min forståelse var blot, at forhandlernes indkøbspolitik var på over 50% - så jeg tror kun at der er meget lidt sandhed i denne historie. Men spændende er det og jeg forstår godt at Rolex undersøger sagen.
07-01-2014, 02:50 PM
Jeg kan ej hellere læse fransk, men det man kan se er 5700 sfr er ca 34500 kr og at det er begrænset til 1 stk pr kunde, og at det ikke må videresælges de første 12 mdr.!
Men jeg tror ikke at urene er fake, for så er deres forretning utroværdig ... et eksempel, som intet har med dette at gøre !! Jeg købte i efteråret 2 rejser til krabi i thailand i 15 nætter på 4 stjernet, i en sweetdeal, som kostede det halve altså 50 % i rabat, der var 24 rejser, og det var med startour, i starten ville de ikke sættes i forbindelse med de rejser, men det viste sig at være et reklamestunt, eftersom de ikke havde prøvet noget lignende og at gav underskud. Jeg ved at det var halv pris, da jeg var der, året før,samme tidspunkt..... Det jeg vil sige er at man ved jo ikke, hvordan det er strikket sammen, men man ved at det får stor omtale
07-01-2014, 02:55 PM
Dam Skrev:det ikke må videresælges de første 12 mdr.! Tro på det. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|