OMEGA LIFETIME - Afsluttet.
#31
issing Skrev:Tillykke til alle vinderne!

Jeg forsøger at få magasinerne herfra på torsdag, ellers kommer der nok til at gå et par uger, da jeg er væk på barsel fra på fredag og to uger frem.

DET bliver hårdt arbejde men tillykke med det! <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#32
Tak for det Jon - det er nr. 2, så vi tager den på rutinen (dette udsagn skal nok blive mit nemesis...)
Svar
#33
Fedt med nyt læsestof til de lange mørke aftener, tak for det.

Adresse sendt i pb.
Vh
Frans
Svar
#34
Fantastisk!
Og så ovenikøbet på en dag hvor issue 13, 2014 - the master edition - dumpede ind at døren direkte fra schweitz. Icon_party

Hilsen og tak loncar
Icon_+1
Svar
#35
Og til andre lifetime samlere; husk jeg har nogle dubletter !
Send PB hvis interessen er der.



Loncar
Icon_+1
Svar
#36
Sikke fjollet tråd.

Selv issing må ærge sig over det lille danske market,
For sikke imponerende ambassadører , gad sgu godt møde
Kournikova, Crawford, Clooney osv.
Svar
#37
Så er bladene modtaget sammen med en lille gave. Super god stil, tak for det <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Svar
#38
Modtog lige et par magasiner samt en lille gave.
Tal for det.

Thumbs up!
GW


LONCAR
Icon_+1
Svar
#39
Så er magasinerne modtaget Icon_cool super nice læsestof til weekenden plus lidt mere Icon_e_wink

Takker mange gange <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Icon_not
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)