Dette Seamaster har jeg aldrig set før
#1
[url]"http://www.lauritz.com/da/auktion/omega-seamaster-120-herrearmbaandsur/i3629225/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.lauritz.com/da/auktion/omega ... /i3629225/[/url]
Jeg kan umiddelbart ikke finde noget info på denne model - kender i noget til dette? Eller er det en "Lauritz-model"? Icon_rolleyes

Lige et billede her til tråden:
İmage

Det nærmeste som at jeg er kommet er dette, men det ser lidt anderledes ud:
İmage
(Sakset fra nettet)

På forhånd tak <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#2
Calypso

Mon ikke det er lidt små sjældent, jeg er dog lidt på udebane med disse quartz ure, Black chromium-plated stainless steel

Mvh. Thomas

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#3
Tak Thomas <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Jeg syntes det er et meget sjovt ur, omend dette ser noget slidt ud - kronen tror jeg heller ikke er den originale til denne model (den ser i hvert fald meget for lille ud...)
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#4
Det er da meget fedt. Medtaget, men fedt.
Svar
#5
Det er en Calypso

super fedt ur men ærgerligt at det er quartz. Jeg har kun haft en i min samling og det er sjældent man finder dem i god stand.
Svar
#6
Det er ret medtaget - så tror at jeg melder pas på denne... Men hvis der en dag dukker en af disse modeller op i ok stand og med mekanisk urværk, så kunne det være et interessant ur at prøve Icon_e_smile
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#7
Det er et sejt ur. Hvad kan man forvente af levetid på så gammelt et quartzur?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)