Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Tilmeldt: Mar 2014
Og til andre lifetime samlere; husk jeg har nogle dubletter !
Send PB hvis interessen er der.
Loncar
•
Sikke fjollet tråd.
Selv issing må ærge sig over det lille danske market,
For sikke imponerende ambassadører , gad sgu godt møde
Kournikova, Crawford, Clooney osv.
•
Svar: 80
Tråde: 13
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2012
Så er bladene modtaget sammen med en lille gave. Super god stil, tak for det <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Tilmeldt: Mar 2014
Modtog lige et par magasiner samt en lille gave.
Tal for det.
Thumbs up!
GW
LONCAR
•
Svar: 349
Tråde: 60
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 4
Tilmeldt: Jul 2013
Så er magasinerne modtaget

super nice læsestof til weekenden plus lidt mere
Takker mange gange <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Med venlig hilsen
Borgbjerg
•