Svar: 349
Tråde: 60
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 4
Tilmeldt: Jul 2013
Tillykke med uret Thomas

Det er super cool
Med venlig hilsen
Borgbjerg
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Tilmeldt: Dec 2011
WOW Thomas, ser fedt ud <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 1,167
Tråde: 43
Modtaget Likes: 1,243 i 350 svar
Givet Likes: 2,218
Tilmeldt: Jul 2014
Wow det ser godt ud <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Sådan et ønsker jeg mig også... Hvad syntes du selv om resultatet? Giver uret den rette følelse eller er det stadig planen at du skal have et "rigtig" vintage version?
Mvh Danny
•
Svar: 1,167
Tråde: 43
Modtaget Likes: 1,243 i 350 svar
Givet Likes: 2,218
Tilmeldt: Jul 2014
Og forresten - er der mulighed for at du vil tage et "lume-shot" på et tidspunkt?
Mvh Danny
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Tilmeldt: Dec 2011
Jeg er vildt glad for det, tror det bliver daglig beater, sidder perfekt og så er der lumen i modsætning til mine gamle Omega
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•