Seamaster 300 projekt part 2
#1
Hej!

Så er der fremskridt Icon_e_smile

Adskillelse af det gamle ur

İmage

Klar til bad

İmage

Samling

İmage

İmage

İmage

Check, den hjalp vist

İmage

Resultatet

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#2
Damm, du arbejder hurtigt. Tillykke med det og tak for billeder (og historie) så vi kan følge med på sidelinien <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Svar
#3
Wow, just like that! Det er vildt fedt!
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#4
Det er satme fint. <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#5
Det ved jeg da ikke, det er da hele 6 dages siden jeg fik de vitale stumper Icon_e_smile

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#6
Tillykke med uret Thomas Icon_cool Det er super cool Icon_mrgreen
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#7
WOW Thomas, ser fedt ud <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#8
Wow det ser godt ud <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Sådan et ønsker jeg mig også... Hvad syntes du selv om resultatet? Giver uret den rette følelse eller er det stadig planen at du skal have et "rigtig" vintage version? Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#9
Og forresten - er der mulighed for at du vil tage et "lume-shot" på et tidspunkt? Icon_e_smile
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#10
Jeg er vildt glad for det, tror det bliver daglig beater, sidder perfekt og så er der lumen i modsætning til mine gamle Omega Icon_e_smile

Mvh. Thomas

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)