Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Tror faktisk Kim har fat i noget.. Læste noget på et urforum hvor diskuterede det, og det var trådstarter der havde uret, som lagde mærke til det.. Hodinkee (mener jeg) diskuterede vidst også det på et tidspunkt, på et PP chronograph, ser om jeg kan finde artiklen..
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
gufle Skrev:Det er korrekt set af Kim. Grunden er at dato vinduernes højre side skråner ind ad og da dato vinduerne er spejlvendte vil mellem rummet på det højre vindue være større i bunden end det venstre hvor linien er mere ret end i den anden side af dato vinduet.
Ahr, der var du hurtigere end mig Danny - tak for det. Så fik jeg bekræftet at jeg ikke er helt skør
•
Svar: 427
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
KimT Skrev:gufle Skrev:Det er korrekt set af Kim. Grunden er at dato vinduernes højre side skråner ind ad og da dato vinduerne er spejlvendte vil mellem rummet på det højre vindue være større i bunden end det venstre hvor linien er mere ret end i den anden side af dato vinduet.
Ahr, der var du hurtigere end mig Danny - tak for det. Så fik jeg bekræftet at jeg ikke er helt skør 
Det venstre dato vindue er også lidt større end det højre i bredden
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Nu må i stoppe

Mener i at Pateks skive leverandør ikke kan finde ud af at stemple et hul i en skive så det ser ens ud?
Hvis det er tilfældet må det have noget at gøre med de to hjul under skiven (dag/måned).
Mvh
Klaus
•