Det nye SM300 er landet i Horsens idag
#1
Det er altid farligt, at besøge Halse. Netop idag kom det nye SM300 ind af døren Icon_cool
Beklager billedekvaliteten, men fokus var et andet sted.

Første hurtige indtryk fra en SM300 addict (skiven fra en original 2913 ved siden af til sammenligning):

Overraskende komfortabel og let på armen.
Rigtig god "pasform" og størrelse.
Den nye micro justering i låsen virker perfekt.
De polerede led er ikke så anmassende som på billeder.
"Rimmelig" tro imod det oprindelige ophav og design (den kan vi altid ta' en anden gang:-)
Den "fake" lumen er ikke så slem som frygtet.
Fedt værk og et kæmpe plus at det er antimagnetisk (det med glasbagside på en diver, skal vi heller ikke ind på her:-)
Alt i alt faktisk ganske harmonisk og ganske feeed.
Ville jeg købe den alt andet lige? JEP Icon_love

/Go' weekend

İmage

İmage
Svar
#2
Pænt ur.
Men det ser nu lidt tilrøget ud.
/
Kristen
Svar
#3
Jeg tænkte muggent Icon_e_biggrin1
Men billederne kan jo snyde. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Det er bare "vintage" fra nyt af Icon_e_wink
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#5
Well,
dårlig fotograf+dårligt lys+dårlig tid= oprindeligt vintage look.
Faktisk ikke så dårligt alligevel Icon_diver
Svar
#6
Jeg er meget enig i dine betragtninger omkring det nye SM300 kox Icon_razz
Svar
#7
Det ser ualmindeligt lækkert ud.
Er der nogle som ved hvad prisen er
Svar
#8
I denne tråd skrev Issing 38.000 <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=24&t=5123&p=74047&hilit=seamaster+300#p74047" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=24&t=5123&p=74047&hilit=seamaster+300#p74047</a><!-- l -->
Svar
#9
Tak for hjælpe Kim
Svar
#10
Dette er nu på lager i Horsens:

İmage
İmage
İmage

Samt dette som jeg først nu har fået øje på <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->

İmage
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)