Hvad skal jeg være opmærksom på
#1
Hey! Jeg har nu forhåbentlig fundet det rigtige ur, omega speedmaster reduced, så nu vil jeg bare lige høre for jer hvad jeg skal være opmærksom på, ved sådanne et køb.
Billeder af det aktuelle ur kommer nederst.

Sælger siger uret er serviceret for 4 måneder, men han ikke har kvitteringen, så vi har aftalt handlen foregår ved Klitgaard ure i Aalborg, hvor de verificere det er ægte, osv. (Kun boks følger med)
Men er der andet ?? Hvis i ser på billederne synes jeg den midterste subdail viser, er liiiiiidt ved siden af 12

İmage

İmage

İmage


Selv synes jeg uret er rigtig flot af en 2004, men er ikke kyndig nok til at se om det er blevet poleret ??

Hvad siger i?
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#2
Jeg kan ikke rigtig se billederne så godt her på min telefon, men umiddelbart ser det fint ud. Hvis i handler hos Klitgaard, er der ikke noget at være bekymret for Icon_e_smile

Viseren på subdialen ser ud til ikke at være helt i rette position. Jeg har haft et par kronografer med det problem og det er et nemt fix for en god urmager. Men Klitgaard skal nok hjælpe dig <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Svar
#3
Og husk selvfølgelig at prisen skal afspejle at der ikke er papirer med.
Svar
#4
KimT Skrev:Og husk selvfølgelig at prisen skal afspejle at der ikke er papirer med.

Prisen er helt i top, sammenlignet med chrono24 og diverse urhandleren i Italien. Men tak for heads up!
Jeg håber uret kommer med mig hjem på lørdag - hvis alt ser godt ud.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#5
Når sælgeren sige det er serviceret og ikke har bevis for det, så tag det kun som gran salt det han/hun siger.men ja få klitgaard til at kigge på det, de vil kunne fortale dig noget hvis der vil være noget galt med det eller hvis det skal have en service
Svar
#6
misiu Skrev:Når sælgeren sige det er serviceret og ikke har bevis for det, så tag det kun som gran salt det han/hun siger.men ja få klitgaard til at kigge på det, de vil kunne fortale dig noget hvis der vil være noget galt med det eller hvis det skal have en service
Præcis Icon_razz
Svar
#7
misiu Skrev:Når sælgeren sige det er serviceret og ikke har bevis for det, så tag det kun som gran salt det han/hun siger.men ja få klitgaard til at kigge på det, de vil kunne fortale dig noget hvis der vil være noget galt med det eller hvis det skal have en service

Det var også min tanke, især når han heller ikke har kvitteringen. Som man burde have, da det har en del at sige ved videre salg. Så ja, får dem til at smække det i maskinen og tjekke Icon_e_biggrin1
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#8
İmage

Tak for alle svarene angående uret, og hvad jeg skulle være opmærksom på.
Uret kom med mig hjem i dag Icon_e_biggrin
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#9
jacobzimmer Skrev:İmage

Tak for alle svarene angående uret, og hvad jeg skulle være opmærksom på.
Uret kom med mig hjem i dag Icon_e_biggrin
Stort tillykke med det. Icon_flag jeg kan se at du var nød til at få en anden til at køre bilen, nok fordi at du ikke kunne lade være med at kigge på uret <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
Svar
#10
misiu Skrev:
jacobzimmer Skrev:İmage

Tak for alle svarene angående uret, og hvad jeg skulle være opmærksom på.
Uret kom med mig hjem i dag Icon_e_biggrin
Stort tillykke med det. Icon_flag jeg kan se at du var nød til at få en anden til at køre bilen, nok fordi at du ikke kunne lade være med at kigge på uret <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->

Jeg må desværre først køre bilen om et halvt års tid.. Men det vil heller ikke være hensigtsmæssigt og lade en mand med et nyt ur køre bil Icon_e_biggrin
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)