Omega reklame
#1
Fandt lige den her sjove og hyggelige gamle polske Omega reklame, som jeg vil dele med jer.İmage
Svar
#2
Ja nogle af de gamle reklamer er sjove...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)