Pris på Omega seamaster PO Ref.22005000
#1
Hej..

Jeg har længe været på jagt efter et Omega Seamaster PO, nu er pengene der og jeg er blevet tilbudt et af en bekendt.

Uret er fra 06, standen skulle være 9/10, alt medfølger b&p osv. Uret har dog aldrig været til service..

Hvad skal sådan et ur koste ? Prisen han forlanger er som udgangspunkt 17000.

OBS OBS! Det skal lige siges, at jeg har ikke selv set uret endnu. Men det ville være rart med lidt andre øjne på sagen, inden jeg kaster penge efter det.

Mvh

Rune
Svar
#2
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=6311&start=110" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=6311&start=110</a><!-- l -->
Vi har snakket om, at denne model med 2500 cal. ikke bør koste mere end 15-16.000,- i god stand.
Svar
#3
Og 8/9 år gammelt betyder at det er ved at være servicetid, hvilket bør tages med i ens overvejelser.
Svar
#4
D.Sandberg Skrev:http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.p...&start=110
Vi har snakket om, at denne model med 2500 cal. ikke bør koste mere end 15-16.000,- i god stand.

Tak for henvisningen Icon_razz
Svar
#5
KimT Skrev:Og 8/9 år gammelt betyder at det er ved at være servicetid, hvilket bør tages med i ens overvejelser.

Lige præcis det er nemlig også det jeg tænker med hensyn til pris.
Men rart lige at få bekræftet, at det er det prisleje jeg skal ned i.. Ellers kan det næsten bedre svare sig at gå efter et nyere ur..
Svar
#6
Du skal i hvert fald ha' ham ned i pris. Det er jo ærlig snak, at uret skal have service og brugt prisen i privat handel er noget lavere end 17.000,-
Svar
#7
D.Sandberg Skrev:Du skal i hvert fald ha' ham ned i pris. Det er jo ærlig snak, at uret skal have service og brugt prisen i privat handel er noget lavere end 17.000,-

Ja, men det er altid rart at have nogle gode argumenter i forhold til at kunne forhandle sig frem til en fair pris for begge parter Icon_razz
Svar
#8
Hej igen--

Der kommer lige en opfølgning, uret er solgt til prisen. Så nåede aldrig at byde på det. øv øv...
Men hvis der er nogle der har et Seamaster PO til salg til en god pris. Så modtages tilbud med kyshånd Icon_razz
Svar
#9
Du skal holde lidt øje med Claus (ct-watches) og så købe et af ham. Så får du 2 års reklamation oven i hatten og en handel i hus af en good guy.
Svar
#10
Her er et billigt et fra en forhandler (uden lænke), hvilket jo også betyder reklamationsret Icon_e_smile Jeg ved dog ikke hvad alder det er?

[url]"http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg,2/omega-planet-ocean,2165" onclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg, ... ocean,2165[/url]
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)