19-03-2015, 06:43 PM
|
Constellation PiePan fra 1958
|
|
19-03-2015, 07:55 PM
Hej!
Det bedste sted at blive klog på Constellation er her: [url]"http://omega-constellation-collectors.blogspot.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://omega-constellation-collectors.blogspot.dk/[/url] Ude i højre side er der en masse link til artikler. Cal.505 side 6 [url]"http://users.tpg.com.au/mondodec/movement2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://users.tpg.com.au/mondodec/movement2.pdf[/url] Ref. 2852 som jeg tror din er kan du se på side 7 [url]"http://users.tpg.com.au/mondodec//aCaseStudydefinitive.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://users.tpg.com.au/mondodec//aCase ... nitive.pdf[/url] Mvh. Thomas Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)