Jeg læser en del her på forum og købte Kristian Haagens bog THE BEST OF SCHWEZISKE URE fordi den var på dansk og til en overkommelig pris.
Jeg havde ikke fantasi til at man kunne skrive sådan en bog uden at have et afsnit om Omega.
Nå, men bogen er god nok alligevel, men jeg ville jo gerne læse mere om Omega ure og historie. Jeg kan se at der er et digert værk, som kan købes for godt 600,00 kr. via denne hjemmeside.
Kan den anbefales og hvad kan ellers anbefales. Jeg klarer nok at læse på Engelsk men Tysk vil være en udfordring!
•
Jeg ved jeg kan skaffe et par bøger blandt andet værket om speedmaster, og den om americas cup . Begge er helt nye ubrugte bøger
med venlig hilsen Bonell
•
Hej Bonell
er du en man burde kende bare på navnet?
•
Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Jeg laante for et par aar siden en bog om Speedmasteren med historie, billeder af alle de forskellige modeller osv. af Euroman.
Jeg mener, at det er Omega, der selv har udgivet bogen.
Er der nogen, der ved hvor den kan skaffes?
Jeg har vaeret inde ved mange aut. Omega forhandlere, som havde bogen, men ikke var interesseret i at saelge.
Med venlig hilsen
Christian
•
Så kunne jeg komme på igen.
Vi kan skaffe the moon watch bogen i blød udgave til 175kr, den findes også i hård udgave men kan pt ikke skaffes.
Americas cup magasinet i blød til 95kr.
og så The aventure with sir. Peter Blake i hård udgave , bogen er om hans store oplevelser, på de 7 have. Han var sponsereret af Omega, til 295kr.
med venlig hilsen Bonell
•
Anonymous Skrev:Vi kan skaffe the moon watch bogen i blød udgave til 175kr, den findes også i hård udgave men kan pt ikke skaffes.
med venlig hilsen Bonell
Er det den bog jeg snakker om i mit indlaeg?
Har du en hjemmeside Bonell? Eller skal man bare skrive en mail til dig hvad man oensker? Hvad med fragt?
•
Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Anonymous Skrev:Anonymous Skrev:Vi kan skaffe the moon watch bogen i blød udgave til 175kr, den findes også i hård udgave men kan pt ikke skaffes.
med venlig hilsen Bonell
Er det den bog jeg snakker om i mit indlaeg?
Har du en hjemmeside Bonell? Eller skal man bare skrive en mail til dig hvad man oensker? Hvad med fragt?
Jeg tror, at der er noget galt med min computer idag. Det var mig der skrev indlaeget.
Med venlig hilsen
Christian
•
Hej
Jeg har bøger nok til alle i kan bare sende mig en mail
Jeg har en adresse der hedder <!-- e --><a href="mailto:rico2@compaqnet.dk">rico2@compaqnet.dk</a><!-- e -->
så kan vi aftale hvordan vi gør
Med venlig hilsen
Bonell
•
Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Har du faaet min mail Bonell?
Med venlig hilsen
Christian
•