Omega a time capsule, har fået den.. Spændende læsning
#1
Fik min bog i dag, om Omegas speedmaster..

Det er virkelig, god læsning som kommer ned i detaljer i urene. Jeg vidste ikke at speedmaster har haft 4 forskellige chronograf visere i tidens løb, og at først i 62 kom den med luminous i diamant form på nålen frem til 66, og fra 65 blev nålen en anelse bredere men stadig med diamant form luminous. Og de 2 føste perioder af urene 57-59 (blank nål) og 59-62 (hvid nål) var den uden luminous på nålen.

Den bog kan virkelig sluge min tid... jeg må vist hellere lige få fodfæste igen her på jorden.... og pulsen ned.. Icon_smil

Mvh Veigt
Ure er go' stil..!!
Svar
#2
Findes der en bog om Seamaster serien med billeder og historie af/om værkene? Anyone?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)