Vedr. Broad Arrow
#1
Hej
Da jeg overveje, at anskaffe mig et omega broad arrow. Ville jeg høre, om der er nogen, som har erfaringer med dette ur, på godt og ondt. Har hørt lidt om, at der skulle være problemer med urværket.

med venlig hilsen

Per
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)