09-04-2005, 12:20 PM
Hej
Da jeg overveje, at anskaffe mig et omega broad arrow. Ville jeg høre, om der er nogen, som har erfaringer med dette ur, på godt og ondt. Har hørt lidt om, at der skulle være problemer med urværket.
med venlig hilsen
Per
Da jeg overveje, at anskaffe mig et omega broad arrow. Ville jeg høre, om der er nogen, som har erfaringer med dette ur, på godt og ondt. Har hørt lidt om, at der skulle være problemer med urværket.
med venlig hilsen
Per

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)