Svar: 24
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej. Subject indeholder mit spørgsmål
Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg skal have et Panerai ur, men det er ikke noget der haster mere end at jeg kan tage mig god tid, måske endda til efter nytår -- der er jo alligevel ventetid uanset hvornår jeg bestiller det.
Af 2006 modellerne ser det ud til at PAM111 er det rigtige. Men hvornår kommer næste års katalog? Er der nogen risiko for at model 111 ikke findes til næste år?
På forhånd tak
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Nej da det er en af de bedste sælgende modeller tror jeg ikke at den udgår.
MVH Peter
•
Nu er det jo sådan, at deres 2006 katalog først er udkommet nu her og at de jo derfor, først får deres ure fra omkring denne tid og helt frem til næste år på samme tid.
Hvis du kontakter dem, kan de fortælle hvor mange PAM 111 de får, men også fortælle om hvad der kommer. De kan også skrive dig op og du kan så komme ind og se på uret når det kommer. Her er der ingen købe tvang. Hvis du endda søger en model som allerede er reserveret og gerne lige vil prøve det på om det er noget for dig, ringer de også så du lige kan prøve det før de sælger.
Torben
•
Tintinoman Skrev:Nu er det jo sådan, at deres 2006 katalog først er udkommet nu her og at de jo derfor, først får deres ure fra omkring denne tid og helt frem til næste år på samme tid.
Ok, tak. Det var det jeg gerne ville vide. Er det mon pga. alm. italiensk "vi når det nok" mentalitet at kataloget først er klar midt på året?
Tintinoman Skrev:Hvis du kontakter dem, kan de fortælle hvor mange PAM 111 de får, men også fortælle om hvad der kommer. De kan også skrive dig op og du kan så komme ind og se på uret når det kommer. Her er der ingen købe tvang. Hvis du endda søger en model som allerede er reserveret og gerne lige vil prøve det på om det er noget for dig, ringer de også så du lige kan prøve det før de sælger.
Jeg var faktisk forbi Klarlund i lørdags fordi jeg havde et andet ærinde i København, men der var desværre ret travlt og hende jeg talte med vidste ikke hvornår på året katalogerne kommer.
Jeg var dog så heldig at få lov til at prøve en PAM111 som lå klar til en anden kunde. Kunden havde ventet i 4 måneder på uret, men hun kunne ikke love noget -- der kunne godt gå over et halvt år...
Hvad med ekstra remme? Er det noget man kan handle sig til? Jeg kan se at mange at de uoriginale remme der sælges på nettet er 24/24mm og ikke 24/22 som de originale. Er det en god ide at købe et 24mm spænde fra starten -- og laver Panerai overhovedet det?
På forhånd tak,
Steffen
•
Ved Klarlund ved de hvilke ure de har bestilt, men ved jo alligevel ikke om de får de ure som de har bestilt. De ligger en forespørgsel og får så de ure som Panerai mener de skal have.
Mht. spænde, så laver Panerai ikke noget 24 mm spænde.
Der findes mange fede remme til Panerai ure. Især Panerais egne velcro remme er meget fede. Er man mere til læder bliver der af mange lavet forskellige typer af remme. Vedkommende der laver de for mig fedeste remme er en fyr som hedder Greg Stevens. Hans remme er fede og af en virkelig høj kvalitet.
Prøv at søg lidt rundt på: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paneristi.com">www.paneristi.com</a><!-- w -->, her kan du finde svar på mange af de ting du sikkert søger. Herunder især det med remmene, som for enhver paneristi er et must med udskiftninger hele tiden.
Det skal da også her lige nævnes, at man skal prøve at undgå at benytte læderremme på de alt for varme dage. Remmene kan komme til at lugte af det og blive meget grimme.
Håber du kan bruge mine svar til noget!
Torben
•
Jeg er blevet skrevet på listen til et PAM0111 hos Klarlund. Så er det bare at vente...
Jeg kan nok ikke forvente nogen rabat, men er det mon muligt at fiske sig en ekstra rem eller noget?
•
ved ikke lige med rabat, men måske en rem er mulig. Bruger ikke selv det med at få rabat. Vil gerne betale prisen, men vil mene det er muligt.
Hvad skal du give for 111?
Torben
•
Tintinoman Skrev:Hvad skal du give for 111?
Torben
Listeprisen er 24k
•
Svar: 665
Tråde: 88
Jeg har lige været i Firenze og fik udleveret både katalog og SE katalog - begge i 2006 udgaver, så de er der ude. Prøv evt. via Panerais hjemmeside at bede om et 2006 katalog, de plejer at være hurtigere end Klarlund.
Mit gæt er at der altid vil være en 111 i en eller anden udgave og den vil helt sikkert også være at finde til næste år.
De nye modeller bliver vist frem til messen hvert forår og kommer tidligst til salg sidst på året. Katalogerne bliver trygt efter messen og plejer at dukke op på denne tid. De nye 2006modeller kan (med enkelte undtagelser) først fås fra november/december, eller lidt groft kan man sige, at de nye 2006modeller først kan fås fra 2007. Så selvom Panerai i 2007 ville stoppe 111 eller ændre den så meget at den ikke længere falder i din smag, vil der i 2007 stadig være nok i handlen.
Paneraibutikken i Firenze har rigtig mange modeller liggende, så hvis klarlund vil skrive dig på en alenlang venteliste, så prøv at sende bbutikken en mail. Jeg vil gætte på at de kan sende dig en 111 inden for en uge. Panerais butikker kan kontaktes via Panerais hjemmeside. Man betaler listepriser men får leveret gratis (mener jeg).
•
Tak til alle for informationerne. Jeg fik 2006 kataloget hos Klarlund, og bestilte Limited Edition kataloget på panerai.com. Det kom for et par dage siden, men det er kun et 1997-2004 katalog. De kunne sgu' da godt ha' ventet og sende det nyeste...
Anyway, nu er det bare at vente og håbe på at der kommer et 111i til mig inden alt for længe
•