Hour Vision + Speedmaster 50th
Hej,

Er der nogen der ved hvornår de første De Ville Hour Vision kommer til Danmark, og evt hvilke forhandlere i Storkøbenhavn der får dem først?

Så vidt jeg kan læse i de andre indlæg, kommer Speedmaster til landet i Juni. Kan dette bekræftes? Er interesseret i Patch-modellen nemlig...

Mvh Ole
Svar
Hej

Jeg vil være en af de forhandlere der først får urene, men vores butik ligger i Horsens.

MVH Peter
Svar
Hej Peter,

Horsens skræmmer mig ikke Icon_e_smile

Ved du hvornår Hour Vision kommer til DK?

Ole
Svar
Hej Ole

Jeg har desværre ikke en dato endnu, men jeg skal nok vende tilbage når jeg har urene.

MVH Peter
Svar
Hej.

Vi vil være nogle af de første der får Hour Vision i Danmark.
De skulle efter planen komme her i Maj.

Icon_cool Nicolai ( Stenstrup Juveler )
Svar
Hej Nicolai

Kun fremtiden kan fortælle hvem af os der får urene først, men jeg vil umiddelbart gætte på at vi får dem på samme dag.

MVH Peter
Svar
Nicolai Skrev:Hej.

Vi vil være nogle af de første der får Hour Vision i Danmark.
De skulle efter planen komme her i Maj.

Icon_cool Nicolai ( Stenstrup Juveler )

Hej Nicolai...

Uha, det bliver spændende at se det 'live'.

Hvad med Speedmaster Pro 50th Anniversary? Her tænker jeg mest på patch-modellen. Er det i juni den skulle ankomme?

Og endelig: De Ville Chronoscope GMT. Er den landet i butikkerne?

Mvh Ole
Svar
Hej Ole

Vi får også Speedmaster Pro Anniversary udgaverne, og jeg mener de er til levering i Juni. Icon_e_biggrin

Men Deville Cronoscope GMT blev vist på Basel messen i år som nyhed, og vi har selvfølgelig købt den, men den "lander" først i DK til Efteråret.

Vi venter stadig på Deville Cronoscope i stål ( glæder mig ) og den er lige på trapperne.

Ja Peter - vi får sikkert Hour Vision samme dag, og vi glæder os.

Icon_cool Hilsen Nicolai
Svar
Hej

Så har vi fået de første Omega Hour-Vision, en helt i guld med lænke og en i stål med lænke.

MVH Peter
Svar
Hej alle sammen

Så er Omega Hour Vision også kommet til strøget i København Icon_e_biggrin

Vi har fået en stål med rem, og en stål med lænke og en guld med rem,
og en guld med lænke. Lækkert udvalg til de første.....der skal have en HOUR VISION.

God Weekend
Nicolai Icon_cool
Stenstrup Juveler
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)