Planet Ocean macro billeder
Har leget lidt med mit kamera og lys telt her til aften og fik et par macro skud i kassen.

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Flotte billeder af et flot ur.

hvilke og hvor mange lamper bruger du - måske et foto af opstillingen?

vh baun
Svar
WOW, det har du gjort super godt. Det minder mig om jeg skal have lavet mig et lystelt. Jeg har lidt ideer om en hvid stof vasketøjskurv - sammenklappelig, til en flad 20èr Icon_e_biggrin

Her er mit seneste billed, Der skal en god hånd til et godt ur!
İmage

/Henrik[i]
Svar
Baun Skrev:Flotte billeder af et flot ur.

vh baun

Jeg bruger et billigt lys telt, som er købt på ebay. Så vidt muligt bruger jeg dagslys og ikke lamper, når jeg fotograferer. På de ovenstående billeder er der ikke brugt lamper, men hvis/når det er nødvendigt bruger jeg to alm. arkitektlamper med 60 watt pærer. Kameraet er et Canon Powershot S2 IS, 5 megapixel, 12x optisk zoom og super macro funktion. Det langt fra et professionelt setup jeg har, men det er fint til mit behov. Icon_e_smile
Svar
DonWerner Skrev:
Baun Skrev:Flotte billeder af et flot ur.

vh baun

Jeg bruger et billigt lys telt, som er købt på ebay. Så vidt muligt bruger jeg dagslys og ikke lamper, når jeg fotograferer. På de ovenstående billeder er der ikke brugt lamper, men hvis/når det er nødvendigt bruger jeg to alm. arkitektlamper med 60 watt pærer. Kameraet er et Canon Powershot S2 IS, 5 megapixel, 12x optisk zoom og super macro funktion. Det langt fra et professionelt setup jeg har, men det er fint til mit behov.

Det er utroligt at man kan få så meget ud af så lidt. Misforstå mig ikke, men det er personen bag kameraet der gør forskellen, det har du bevist! Uden at have noget "specielt" tager du super flotte billeder.
Jeg kender en del som tager flotte billeder og har "alm." udstyr og jeg kender flere som har super udstyr men tager middelmådige billeder.

/Henrik
Svar
Meget enig med dig HG. Det er ikke så meget udstyret det kommer an på. Du kan få utrolig flotte billeder ud af et ganske middelmådigt kamera (som f.eks. mit, der er 2-3 år gammelt), blot du ved hvordan du skal betjene det.

Jeg glemte forresten og fortælle at jeg naturligvis også har en tripod (stativ) til mit kamera. Icon_e_smile
Svar
Flotte billeder. Glæder mig til at modtage mit eget lys telt.....
Svar
Her er et billede af mit setup:

İmage
Svar
Det er i jo meget gode til.... Icon_e_biggrin jeg afholder mig fra at deltage med foto... nyder jeres i stedet... Icon_e_biggrin flot po med orange..
Svar
He he, den ligner den vasktøjskurv jeg engang havde Icon_e_biggrin

/Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)