Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Det var helt OK du ikke købte. det er den nye der har stigningen i vente
DSSDDSSDDSSD
vh
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Bjørn, SD'en udgår om få måneder og kan måske ikke købes som ny hos en forhandler i DK længere. De sidste der evt. findes rundt omkring vil ikke gå til discount/ophørs pris. Hvis du vil have en sprit ny skulle du have købt.
Mvh
Klaus
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
KlausM Skrev:Bjørn, SD'en udgår om få måneder og kan måske ikke købes som ny hos en forhandler i DK længere. De sidste der evt. findes rundt omkring vil ikke gå til discount/ophørs pris. Hvis du vil have en sprit ny skulle du have købt.
Mvh
Klaus
Jo da - også en klart OK bedømmelse - men hvis man vil købe et spritnyt og få det til listepris, så mister man jo fordelen hvis man bruger det - så det ikke er nyt længere, for dem findes der jo nogen stykker af - så jeg kan kun følge tanken hvis man vil SATSE og lægge et nyt SD af sidste årgang på lager i sin æske - ikke hvis man vil gå med det - og på den led er jeg i alle fald ikke at opfatte som investor - men fuld respekt for de som vil
VH
•
Svar: 585
Tråde: 91
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Så vidt jeg husker
har Bjørn allerede en SD, - men den er måske afhændet!!??

Sogge
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Sogge Skrev:Så vidt jeg husker har Bjørn allerede en SD, - men den er måske afhændet!!??
Sogge
Næ, næ - den er ikke afhændet og der er ingen planer om det. Den er mit tro følgesvend til alt det, som jeg ikke vil udsætte andre ure for, og er i øjeblikket nok det ur, der bliver sjældenst trukket manuelt op. Jeg mistforstod udelukkende Morgans kommentar i en anden tråd.
/Bjørn.
•