DeepSea, pris
Prisen for en DeepSea har været anslået til ca. 45.000 kr., dvs. ca. 10.000 kr. mere end den gamle Seadweller.
Hvad kan retfærdiggøre den højere pris?
Værket er det samme, cal. 3135, så mon det blot er den nye urkasse, der trækker prisen op?
Lænken er blevet forbedret, men vel ikke så meget, at det kan retfærdiggøre en højere pris.

Personligt synes jeg, at 10.000 kr. er meget at betale for stort set samme ur som den gamle SD.

Hvornår mon DeepSea kommer til salg her på vintageure.dk som brugt model - eller ny, men til nedsat pris, når DeepSea rammer markedet, som det hedder på nudansk Icon_e_surprised

Venligst

Stefan Garvig
Svar
Hvornår mon DeepSea kommer til salg her på vintageure.dk som brugt model - eller ny, men til nedsat pris, når DeepSea rammer markedet, som det hedder på nudansk Icon_e_surprised

Hvis den kommer til november - mon ikke den meget hurtig kan købes her MEN! til en pris der ligger en del over listeprisen. Efter en periode normaliseres markedet og efterspørgslen på sammen måde som med den nye GMT i stål og Kermit, hvor de jo ny kan købes til under listepris.

Regards
Morten
Svar
Jeg tror den kommer til at koste mere end 45k i listepris.

Icon_e_smile
Svar
Morgan Jones Skrev:Jeg tror den kommer til at koste mere end 45k i listepris.

Icon_e_smile

Yes

Mit bud er 48.000 - 52.000

Søren
Svar
Jeg tror desværre, at listeprisen kan blive endnu højere end I gætter på.
Jeg har på flere sider set en listepris på EUR 7.100. Bliver det tilfældet og er det prisen med tysk moms,
skal vi smide den højere danske moms på, hvormed man får en pris på DKK 55.600. Icon_e_sad
Mht. til at retfærdiggøre den højere pris, får du vel også et ur, du kan have på lidt dybere når du snorkler. Icon_e_biggrin
Om det så er pengene værd bestememr du.
Svar
HJunker Skrev:Jeg tror desværre, at listeprisen kan blive endnu højere end I gætter på.
Jeg har på flere sider set en listepris på EUR 7.100. Bliver det tilfældet og er det prisen med tysk moms,
skal vi smide den højere danske moms på, hvormed man får en pris på DKK 55.600. Icon_e_sad
Mht. til at retfærdiggøre den højere pris, får du vel også et ur, du kan have på lidt dybere når du snorkler. Icon_e_biggrin
Om det så er pengene værd bestememr du.

Morgan Jones
Site Admin

Indmeldt: 27. mar 2004
Geografisk sted: 2920
Skrevet: 03 jun 2008 08:20 pm Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Færingen skrev:
Fik at vide hos Ragnar, at prisen nok ville være mellem 47.000 og 49.000 kr.

Jeg gætter på 55.

Det er under alle omstændigheder fuldkommen teoretisk da den med garanti bliver handlet til 2x / 3x listepris det første laaaaaaaaaaaaaaaange stykke tid.

M
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)