05-09-2008, 12:05 AM
..
|
.
|
|
05-09-2008, 12:05 AM
..
05-09-2008, 12:10 AM
Spændende og anderledes Seiko.
Hvordan mon man aflæser kronografen. Den der subdial ser ud til at det er timer man kan læse, men man skal vel næppe huske minutter i hovedet?? Og de der 10 -40 50 20 tror jeg et var, som står uden for subdialen hvad mon det er? Meld tilbage når du har- eller hvis du allerede har været meget smartere end jeg og gættet det vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
05-09-2008, 12:58 AM
Jammen så gætter jeg.
Der er jo to visere. så mon ikke det er en min. og en time viser. Ellers skulle jeg da tage fejl......... Mvh Lars
05-09-2008, 01:07 AM
Lars Skrev:Jammen så gætter jeg.En gul og en hvid jo Kender du ure hvor hele skiven er tritium (uden anden overflade behandling) med tritium markers - og hvordan virker det En tråd i Japan forummet taler om det - men det lyder for mig som en dårlig kombination? vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
05-09-2008, 01:41 AM
Hej Hannover.
Nej det duer ikke mere, hard diksen......ny computttter....ups Se nu er det lige det med de der skiver, det er ikke noget jeg har int. mig synderligt for, så jeg erkender blankt... kender ikke en ski.. til det, om det er det ene eller det andet (er for nyt til at jeg int. mig for det), men har da godt set og solgt netop det ur, så skiven er ikke ukendt for mig og den holdeer rimeligt godt. Har ikke set den skallet eller krakelerer. Mvh Lars Nå, skulle have været på en anden tråd. sorry.
05-09-2008, 05:02 AM
Hej
Der er 2 visere i subdialen. MVH Peter
05-09-2008, 05:23 PM
Den Seiko er fed, lækker og anderledes ! Sjovt med to chrono visere i samme "vindue"
De venligste hilsner, John
06-09-2008, 07:49 AM
Fed Vintage Seiko. At den er firkantet er da bare en detalje som sætter lidt "sprald" i samlingen.
Syntes de brugte så funkeye farve sammensætninger i 70érne hehe der fedt.. Tillykke med den jens. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|