.
..
Svar
Spændende og anderledes Seiko.
Hvordan mon man aflæser kronografen. Den der subdial ser ud til at det er timer man kan læse, men man skal vel næppe huske minutter i hovedet??
Og de der 10 -40 50 20 tror jeg et var, som står uden for subdialen hvad mon det er?

Meld tilbage når du har- eller hvis du allerede har været meget smartere end jeg og gættet det Icon_redface

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jammen så gætter jeg.
Der er jo to visere. så mon ikke det er en min. og en time viser.
Ellers skulle jeg da tage fejl......... Icon_redface også er det ikke første gang Icon_e_biggrin

Mvh Lars
Svar
Lars Skrev:Jammen så gætter jeg.
Der er jo to visere. så mon ikke det er en min. og en time viser.
Ellers skulle jeg da tage fejl......... Icon_redface også er det ikke første gang Icon_e_biggrin

Mvh Lars
En gul og en hvid jo Icon_e_smile Hvor har du forresten været -nu duer den med at din computer var nede ikke længere Icon_e_biggrin Apropos en anden tråd - som "gammel" urmager -
Kender du ure hvor hele skiven er tritium (uden anden overflade behandling) med tritium markers - og hvordan virker det

En tråd i Japan forummet taler om det - men det lyder for mig som en dårlig kombination?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Hannover.
Nej det duer ikke mere, hard diksen......ny computttter....ups

Se nu er det lige det med de der skiver, det er ikke noget jeg har int. mig synderligt for, så jeg erkender blankt... kender ikke en ski.. til det, om det er det ene eller det andet (er for nyt til at jeg int. mig for det), men har da godt set og solgt netop det ur, så skiven er ikke ukendt for mig og den holdeer rimeligt godt. Har ikke set den skallet eller krakelerer.

Mvh Lars

Nå, skulle have været på en anden tråd. sorry. Icon_rolleyes
Svar
Hej

Der er 2 visere i subdialen. Icon_e_wink

MVH Peter
Svar
Den Seiko er fed, lækker og anderledes ! Sjovt med to chrono visere i samme "vindue" Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Fed Vintage Seiko. At den er firkantet er da bare en detalje som sætter lidt "sprald" i samlingen.
Syntes de brugte så funkeye farve sammensætninger i 70érne hehe der fedt..

Tillykke med den jens.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Det er et superlækkert seiko og standen ser rigtigt fin ud.
Det var nok ment som et mere dressy chrono.

Rigtigt smukt ur
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
SÅ... ankom dyret..
For nu lige at dele glæden lidt er det en 3 reg. Flyback Chrono.
Den orange viser tæller 30 min. og derefter begynder nr 2 viser at følge med.
Ikke helt luret den endnu men..fed er den Icon_e_biggrin
Lidt egne billeder af uret..

İmage
İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)