Modificering af Seiko Black Monstor
Hej

Da jeg overvejer at modificere mit Seiko Black Monstor med ny skive og visere, vil jeg lige hører om der er nogen, som kan anbefale et sted at få det skiftet samt kender prislejet for dette.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Allan
Svar
Prøv Anytime i ( veri center ) Risskov 8240. Der får jeg lavet mine ure , hvad det koster ved jeg ikke men det er rimelige priser de har.

Mvh Søren
Svar
Hej Søren,

Mange tak for henvisningen. Jeg har været i kontakt med dem og de kan og vil godt håndtere udskiftningen af delene.

Mvh.
Allan
Svar
Husk at poste et par billeder hvis det lykkes for dig... syntes bestemt at projektet lyder spændende...
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Det skal jeg nok. Skiven og viserne som jeg har bestilt er i farverne sort med orange.
İmage

Mvh.
Allan
Svar
Så er modificeringen udført.

Jeg synes at resultatet er blevet rigtigt godt, skive layoutet var lidt rodet før. Uret har nu fuldstændigt ændret udtryk og er blevet stilrent og super cool.

İmage
İmage
İmage

Hvad synes I?

Mvh.
Allan
Svar
Det der Allan, det er bare sejt - på den fede måde! Stort tillykke med et veludført projekt!!
Svar
Ja flot. Jeg har set modificeringer som har anvendt ganske så forskelige time og minutvisere - og det er i mine øjne noget rod - men sådan kan og skal det gøres
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ja, det ser s.. super godt ud. Sjovt som flere skal modde deres Monster.....
Svar
Det ser cool ud, kan godt lide den orange farve, og viserne og skiven og og og Icon_e_smile

Tillykke med den..
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)