02-06-2011, 11:14 AM
Hej alle.
Jeg købte for et lille års tiden siden et dejligt Omega Speedmaster
Desværre har stopuret været i stykker 2 gange i ugens løb. Første gang var i tirsdag da jeg efter brug skulle stoppe det. Begge trykknapper sad helt fast og jeg kunne ikke gøre noget. Efter ca. 10 min prøvede jeg igen og her var der ingen problemer. Jeg prøvede efterfølgende at aktivere det et par gange og det gik fint.
Da jeg så skulle koge mig et æg her til morgen, skulle jeg jo selvfølgelig tage tid på speedmasteren
, men nu virker det sgu ikke igen. Dvs den nederste trykknap gør, men ikke den øverste. Uret er købt nyt så garantien dækker stadig, men er der nogen som har oplevet det samme eller ved, hvad fejlen kan være?
Hilsen Christian.
Jeg købte for et lille års tiden siden et dejligt Omega Speedmaster
Desværre har stopuret været i stykker 2 gange i ugens løb. Første gang var i tirsdag da jeg efter brug skulle stoppe det. Begge trykknapper sad helt fast og jeg kunne ikke gøre noget. Efter ca. 10 min prøvede jeg igen og her var der ingen problemer. Jeg prøvede efterfølgende at aktivere det et par gange og det gik fint.
Da jeg så skulle koge mig et æg her til morgen, skulle jeg jo selvfølgelig tage tid på speedmasteren
Hilsen Christian.
Den dygtige forpagter heldet, mens den ringe må klare sig uden.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)