Svar: 472
Tråde: 16
Modtaget Likes: 3 i 1 svar
Givet Likes: 4
Tilmeldt: Jan 2015
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Tilmeldt: Apr 2004
Ked af at se at Omega slet ikke gider at lære af deres bommerter.
De røde kunstlæderkasser og holdere for kortene var skandaløst dårligt lavede mellem ca. 90 og 2005 (længere endnu, kan jeg se). Tydeligt produktionsfejl. Og den slags sker jo. Men at intet bliver gjort i løbet af mere end 15 år, kan man ikke fatte.
Specielt når opbevaret i varme og fugtige omgivelser klistrede belægningen i alt den kom i kontakt med. Præcist som indmadderne for din urkasse gør.
Der er er, desværre, intet at gøre.
Omega svarer dog for mails. Har du prøvet at spørge dem, hvad du burde gøre ? Ikke at det hellere hjælper, men af ren nysgerrighed...
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 472
Tråde: 16
Modtaget Likes: 3 i 1 svar
Givet Likes: 4
Tilmeldt: Jan 2015
Tio Malo Skrev:Ked af at se at Omega slet ikke gider at lære af deres bommerter.
De røde kunstlæderkasser og holdere for kortene var skandaløst dårligt lavede mellem ca. 90 og 2005 (længere endnu, kan jeg se). Tydeligt produktionsfejl. Og den slags sker jo. Men at intet bliver gjort i løbet af mere end 15 år, kan man ikke fatte.
Specielt når opbevaret i varme og fugtige omgivelser klistrede belægningen i alt den kom i kontakt med. Præcist som indmadderne for din urkasse gør.
Der er er, desværre, intet at gøre.
Omega svarer dog for mails. Har du prøvet at spørge dem, hvad du burde gøre ? Ikke at det hellere hjælper, men af ren nysgerrighed...
Ja, kan se når jeg (Google)-søger, kommer der mange andre, med dårlige røde bokse.
Jeg havde håbet på, at man kunne stoppe processen, øv
Skriver lige en mail, til deres customer service: [url]"http://www.omegawatches.com/customer-service">http://www.omegawatches.com/customer-service[/url] . De svarer nok først, til næste år. <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
•