Svar: 10
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Pænt god dag! Jeg er helt ny her, så vær lidt søde ikk.
Jeg har arvet min fars Speedmaster 321 (kan huske det som var det i går da han kom hjem med det - ca 1967)
Har fået det serviceret for 4800,- og har lige opdaget at den store sekundviser går meget underligt: i stedet for at rykke jævnt, så holder viseren nu og da en lille pause, for så at tage et større spring - vel for at indhente det forsømte...? Er det et kendt fænomen?
På forhånd tak.
Watch me now - i'm going down...
•
Svar: 668
Tråde: 13
Modtaget Likes: 136 i 103 svar
Givet Likes: 8
(23-05-2015, 01:08 AM)Go4it Skrev: Pænt god dag! Jeg er helt ny her, så vær lidt søde ikk.
Jeg har arvet min fars Speedmaster 321 (kan huske det som var det i går da han kom hjem med det - ca 1967)
Har fået det serviceret for 4800,- og har lige opdaget at den store sekundviser går meget underligt: i stedet for at rykke jævnt, så holder viseren nu og da en lille pause, for så at tage et større spring - vel for at indhente det forsømte...? Er det et kendt fænomen?
På forhånd tak.
Tilbage til "serviceværkstedet" og få justeret indgribningen mellem to tandhjul i chronographen. det er ikke noget stort indgreb men burde være kontrolleret inden du fik uret tilbage
Det er lidt af et IKON du der har erhvervet dig, tillykke med det.
P.N.
•
Mange tak PN - den får de tilbage! God weekend.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Suoer fedt ur sådan en Speedy cal 321. Du må smide et billede af den op her.
Mvh
Klaus
•
Hej Klaus, ja det er nok et af de fedeste ure mht. ALT!! Købte også en ny lænke til 3K. Skal også have en rødbrun "Racer rem" med huller, men kan ikk finde nogen pt...
Hvordan uploader jeg foto..?
•
Jeg er mest til den originale Rally rem i sort. Jeg mindes ikke at have set én i brun. Men fedt alternativ.
Mvh
Klaus
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Fedt ur! Husk at gemme den gamle lænke! Uanset hvad så falder uret i værdi hver gang du skifter gamle originale dele ud med nye!!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
(23-05-2015, 01:03 PM)P.N. Skrev: (23-05-2015, 01:08 AM)Go4it Skrev: Pænt god dag! Jeg er helt ny her, så vær lidt søde ikk.
På forhånd tak.
Tilbage til "serviceværkstedet" og få justeret indgribningen mellem to tandhjul i chronographen. det er ikke noget stort indgreb men burde være kontrolleret inden du fik uret tilbage
Det er lidt af et IKON du der har erhvervet dig, tillykke med det.
P.N.
(31-05-2015, 07:32 PM)johnfyn Skrev: Fedt ur! Husk at gemme den gamle lænke! Uanset hvad så falder uret i værdi hver gang du skifter gamle originale dele ud med nye!!
Jeg har aldrig set den med lænke - kun med rem, som er blevet skiftet et hav af gange i de ca 47 år min far havde uret. Han må have fravalgt lænken da han købte uret...
Nu er den til service for sekundviseren
•
(23-05-2015, 03:10 PM)Go4it Skrev: Hej Klaus, ja det er nok et af de fedeste ure mht. ALT!! Købte også en ny lænke til 3K. Skal også have en rødbrun "Racer rem" med huller, men kan ikk finde nogen pt...
Hvordan uploader jeg foto..?
Så fandt jeg ud af at uploade foto (tror jeg - tester lige) meget besværgeligt!!
[img]http://s10.postimg.org/tj7yu6gfp/Omega.jpg', '', 'toolbar=no');myWindow.focus();">
[/img]
Og så en læderrem jeg kunne tænke mig:
[img]http://s15.postimg.org/vnj0b9yiv/Sk_rmbillede_2015_03_21_kl_00_29_08.jpg', '', 'toolbar=no');myWindow.focus();">
[/img]
Håber det virker...
•
Her er dine billeder
Mvh
Klaus
•