Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Og hvis ikke urmagerservice tag ind til Mølbak. Ventetid er nok 3 - 6 uger men han er dygtig. Tjek åbningtider som er lidt dårlige. Han er vidst nok alene. Fik service på et 1976 Seikour og betale 2.000 kr. Dit ur er nok ikke mehet dyre.
Krognus er temmelig langsommelige har jeg hørt. Helt op til 4 - 6 måneder.
Men skal service være billigt er der nogen gange ulemper.
•
Svar: 668
Tråde: 13
Modtaget Likes: 136 i 103 svar
Givet Likes: 8
Kan man ikke finde ud af at servicere et Omega cal. 1120 bør man ikke kalde sig urmager. Priserne på service svinger fra 1200 - til 3000,- har jeg fra folk der har spurgt flere steder. Måske er det en tilsnigelse men det lyder som om at den lange leveringstid følger den høje pris, som igen indikerer at reparationerne sendes ud af huset. Så er vi tilbage ved diskussionen om at have tillid til sin håndværker og være sikker på hvad der forstås ved fuld service. Det er klart at hvis politikken er at der altid f.eks. skiftes alle pakninger er det dyrere end hvis det udelukkende er værket der koncentreres om.
P.N.
•
Svar: 62
Tråde: 8
Modtaget Likes: 6 i 1 svar
Givet Likes: 1
Tak for svar alle. Lige for en slå ting fast, jeg er ikke ude efter et billigt discount eftersyn, hvor prisen er altafgørende.
Det var for at illustrere jeg ikke giver 4-5 tusind for et service på dette ur (= Klarlund/AD) men leder efter noget i 2.000.- klassen, om det koster 1.800 eller 2.200 betyder ikke det vilde, sålænge servicen er iorden :)
Jeg forhører mig hos Urmagerservice ang. servicetider mm, og så ryger det nok afsted dertil :)
God weekend.
•
Svar: 246
Tråde: 24
Modtaget Likes: 337 i 134 svar
Givet Likes: 379
Jeg har brugt Krognos ved flere lejligheder og har været tilfreds med servicen og de aftalte tider
P.Sebastian
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
•
Svar: 111
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg venter stadig på at Krognos får kigget på mit ur - som han fik indleveret for 3 1/2 år siden.
Det er ved at være tid til at rykke for en status igen. Det er jeg de sidste par år, begyndt på hver 6. Måned, og får hver gang at vide, at nu skal han nok kigge på det.
Så Krognos skal man vist også være tålmodig med
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
•
Svar: 34
Tråde: 6
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 2
(04-02-2016, 09:47 PM)Glatnakken Skrev: Jeg venter stadig på at Krognos får kigget på mit ur - som han fik indleveret for 3 1/2 år siden.
Det er ved at være tid til at rykke for en status igen. Det er jeg de sidste par år, begyndt på hver 6. Måned, og får hver gang at vide, at nu skal han nok kigge på det.
Så Krognos skal man vist også være tålmodig med
3 1/2 år? Det lyder helt forrykt i mine ører.
•