27-01-2016, 09:06 PM
|
Big Blue på Blue Isofrane
|
|
27-01-2016, 10:16 PM
Fed, flot på Isofrane. Føles den toptung? Den er jo temmelig høj.
Sent from my iPad using Tapatalk Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
27-01-2016, 10:51 PM
Nej
Meget mere stabil end f ex lænke Som jeg husker skal den på en 1162 lænke / men den blir hovedtung. ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Og så er den i fin familie med bananen - også på en gummirem. Dog en alm. Fra den lokale urmager. ![]() ![]() Loncar Sent from my iPhone using Tapatalk
27-01-2016, 10:56 PM
Lækkert, begge er ure jeg kunne tænke mig i samlingen
![]() Sent from my iPad using Tapatalk Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
27-01-2016, 11:08 PM
Dejligt, at du igen er på banen, Loncar
Isofrane remmen passer super godt på Big Blue Fed patina på begge de viste Omega klokker De venligste hilsner, John
27-01-2016, 11:33 PM
Tak.
Jeg har vaklet imellem en mesh eller Isofrane - endte med sidstnævnte - jeg lånte en mesh og prøvede - men vi blev aldrig rigtigt gode venner. Jeg har brugt lidt tid på en anden "sport" vintage hi-fi. ![]() Rør forstærkere mm. Nu skal urene have lidt opmærksomhed - nu da hi-fi grejet er opgraderet og på plads. Nu jagter jeg nogle manglende korrekte lænker til et par klokker. Fik også lige nedlagt en JB 40 års LE klokke. Det var en god jagt. ![]() ![]() Loncar Sent from my iPhone using Tapatalk I får lige et billede af radioen ![]() ![]() ![]() Og musiksamlingen (vinyl, 78ere, cd, MD, dcc, kassettebånd, elcasset, 8 track OG streaming (kun når jeg støvsuger)). Beklager at have spammet ur tråden. Loncar Sent from my iPhone using Tapatalk
28-01-2016, 04:42 AM
Nice stereo/ hifi samling og lp'er.
Hvilken mærker har? mvh Søren
28-01-2016, 09:28 AM
Jeg kører luxman Ss monotrin med Rogers studieminitors og fisher rør monotrin med Coral beta 8 i folded baffle konstruktion.
Thorens pu'er og andet småpjatteri. Sent from my iPhone using Tapatalk
28-01-2016, 11:23 PM
(27-01-2016, 10:51 PM)Loncar Skrev: Fedt at se den originale udgave og må da lige spørge til hvad sådan en gammel sag koster i dag, hvis den skulle sælges ? Ps. hvad kom den med af rem i sin tid ? Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
29-01-2016, 06:49 AM
Jeg mener at den kom på en stål lænke (men har ikke undersøgt det)
Har både set den på en uden end links og en med end links som lukker pænt omkring kassen. Jeg fik købt min til en fornuftig pris. Men de er svære at få fat på. Den jeg har er faktisk i en rimelig pæn stand med fin patina. Kransen kan ikke fås mere. Men 18-25k afhængig af stand. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)